Noaptea la muzeu




Acum ceva timp s-a trezit spiritul civic în mine, cum s-a trezit și cheful de a fi câștigat un concurs de băut clor, dar legat de asta mai în colo. Într-o zi cu soare și probabil cu o dimineață minunată, nu știu nu am prins așa ceva de prin ”99, m-am decis să fiu voluntar la Noaptea Muzeelor

M-am trezit entuziasmat că voi fi util societății noastre și că va fi o experiență minunată. Parțial a fost, dar Alex fiind Alex o să transform postarea asta într-una sarcastică să nu-mi uit rădăcinile blogului ,

Dacă mă vezi că am un ecuson pe care scrie voluntar, nu înseamnă că știu când s-a construit clădirea și nu-l cunosc pe cel ce a pus tencuiala pe pereții de lângă intrare.

Nenea vede o ușă închisă, oh ce ar putea fi acolo? exponate secrete? Cutia Pandorei, creierul său? Din păcate nimic, e doar o ușă închisă, dar mânat de curiozitate trebuie să o deschidă că de nu mama lui nu-i mai dă ciocolățică după cină, că el a învățat să fie curios.

Înțeleg că locul era mare, dar cred că știi pe unde ai intrat, nu? Se pare că nu, sau s-a mutat ușa în altă parte în timpul acestei experiențe culturale minunate.

Îți poți da seama dacă omul ăla este interesat după expresia sa facială și după treningul său. Dacă bluza și pantalonii sunt același brand să știi că este un incult prost cu prostie, proastă.
DAAAR   dacă poartă 3 brand-uri diferite plus ochelari de soare, trebuie să fim conștienți de faptul că acea persoană este mult mai presus decât noi și decât normele societății noastre. 
Dacă aș fi putut aș fi mâncat și eu pufuleți la muzeu, în timp ce critic tot ce-mi iese în cale, aș face-o în fiecare zi. Poate cer prea mult, fiindcă vreau ca oamenii să vină cu un scop acolo nu să se vadă cu vecinii și cu colegul de grădiniță cu care s-a jucat cu mașinuțele în banca a doua și acuma să depaneze amintiri, când eu trebuie să explic tot ce nu știu altor 20 de oameni de pe holul îngust. Nu la fel de îngust ca și viziunea lu nenea cu care am început această frază, dar aproape.

Lăsând gluma la o parte, mi-a plăcut toată experiența aceasta și aș repeta. Din acest motiv mi-am făcut contract de voluntariat pe tot anul ca să știu data viitoare cum să mă comport cu oamenii care-mi pun întrebări ce nu au nicio legătură cu ce este exponat. La naiba, o să-mi iau o enciclopedie și o să o car într-un căruț după mine. Adică dacă unii vin cu rolele eu de ce nu aș putea?

Mă duc să dorm căci nu am dormit mai nimic și deja vorbesc prostii. Oh stai, blogul meu e bazat pe asta .


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

Gâtind cu Alex #3 - Brioșe cu vanilie și banane