Din 95

Știi acel moment când ar trebui să dormi, pentru că este ora 2 dar tu pierzi vremea? Aseară în loc să fiu pe tărâmul viselor cu acadele, manele și belele, eu am ales să stau pe instagram. Și de ce urmăresc contul cuiva de instagram, când pot să-l urmăresc pe al meu? Narcisistic level 999. M-am uitat la secțiunea de ”tag” să-mi amintesc de pozele unde am fost etichetat de altcineva și cum probabil nici nu mai vorbim în acest moment. Văd o poză unde descrierea era ”Since 2012” ,iar asta m-a întristat puțin, fiindcă ajungi să realizezi cât de mult se pot schimba oamenii, ori așteptările mele de la ei într-un anumit timp dat. Și rămâi cu amintirea și regretul faptului că niciodată nu va fi la fel. Iar asta dacă mă gândesc acuma, este un lucru bun. Pentru că nu aș vrea să mă mai asociez cu multă lume care chiar dacă mi-au fost apropiați la un moment dat, ceva s-a întâmplat și s-a produs o ruptură, oricât de mare sau mică ar fi e acolo, ori cât de mult încercat să trecem peste ea, va tot rămâne acolo. Ca și un petec perfect cusut. Este acoperită gaura, dar totodată știm amândoi că nu va fi niciodată cum a fost înainte. Din 95 s-au întâmplat multe, multă lume a venit și a plecat, dar totodată cei care au stat mai mult în viața mea au lăsat un impact. Oricât de mic sau mare ar fi fost acel impact, tot se resimte și a dus schimbarea în față. Sunt eu prea melancolic pentru binele meu? 100% ,dar totodată pot să realizez importanța mea și să realizez când este momentul să mă retrag, pentru că am nevoie să-mi folosesc timpul mai bun și cu oameni care să merite timpul investit în ei.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii