Decepție (poem #6)


Decepție*

Mulțumesc, că m-ai suportat
Mulțumesc, că m-ai ascultat
Mulțumesc, că m-ai așteptat
Mulțumesc, că m-ai înțeles

Știu că te-ai săturat
să auzi aceleași lucruri neîncetat,
Știu că ai obosit
De tot ce eu am bolborosit,
Știu că te-am dezamăgit de atâtea ori
Dacă număr datele îmi dau fiori. 
Îmi pare rău că așa s-a ajuns.

Că nu pot să-ți dau un răspuns,
Că tot ce fac nu e destul 
Doar că, vezi tu, încerc să cred că nu-s ca restul
Și poate că nu este destul, că nu am trecut testul
Și știu că nu e deajuns 
Și că adevărul ne-a străpuns
Într-un final am primit acel răspuns

Mulțumesc, că nu ai fost lângă mine
Mulțumesc,că că ai făcut ce credeai că va fi mai bine
Mulțumesc, că ai făcut totul pentru tine
Mulțumesc, că nu ți-a păsat de mine


DECÉPȚIE, decepții, substantiv feminin Înșelare a speranțelor cuiva, dezamăgire, deziluzie; amărăciune.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii