Musical.ly? De ce?

Aseară am primit pe telefon niște notificări în care îmi preciza Google, să-mi updatez aplicațiile, dar eu cum nu ascult pe nimeni, nu am făcut asta,pentru că urăsc să-mi zică lumea ce să fac.
Dar am intrat totuși acolo (dintr-un oarecare motiv, greu de înțeles)

Totul bine și frumos până când am dat la aplicațiile de top, adică ce descarcă omul, ce are tăt românul în telefon, și după clasicul facebook, viber, pro tv, și ”slots 7777 REAL WIN 100%”, am găsit o aplicație, pe care doream să o uit atât de mult.

Acea aplicație se numește musical.ly, sau musically, nu sunt sigur cum se intitulează și sincer nici nu mă interesează, dar pentru că am de gând să scriu despre asta, e clar că mă interesează într-o oarecare măsură, pentru a genera profit pe blogul meu, care nu-mi aduce vreun ban, doar gloria eternă, pe care nu poți pune vreun preț.
Nu am să o instalez, pentru că nu vreau traume irecuperabile asupra creierului meu,că are și așa destule probleme fără să fiu nevoie să descarc chestia aia.
Ce este aplicația aia mă întrebi? Păi, este singura aplicația unde poți să fii ”faimos”, fără să ai talent, un fel de grădiniță pentru vedetele noastre viitoare. Pe scurt sunt niște sunete, muzică, actori, și alte sunete, și tu poți să-ți pui moaca acolo, cum fac vedetele noaste la concert, mimează piesa în loc să o cânte. Și de aia am zis că nu ai nevoie de talent, cât timp arăți bine poți să fii cineva. Și asta mă întristează să văd că societatea nostră a ajuns așa, glorificăm oamenii fără talent, doar pentru că ar arăta bine, cât de superficiali putem să fim încât să dăm atâta importanță oamenilor de acest gen?

Am fost generos că i-am numit oameni, doar că nu înțeleg succesul aplicației, văd mai multe chestii teribile decât pe facebook, și credeam că asta ar fi imposibil, hai că vine înțeleg, pentru aia ai nevoie de puțin talent, ca să fii amuzant sau ceva încât să captivezi oamenii (chiar dacă pentru 6 secunde, că atâta este atenția umană mai nou), chiar snapchat îl înțeleg, stupid  cum este îl înțeleg, și folosesc.
Dar nu-i văd utilitatea, sau poate eu sunt prea bătrân pentru așa ceva, dar când am ajuns să facem vedete oamenii pentru că pot să mimeze o piesă cântată de altcineva, știi că am ajuns într-un punct în care umanitatea este pe punctul de a se stinge. Unde este o epidemie, când ai nevoie de ea?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

Gâtind cu Alex #3 - Brioșe cu vanilie și banane