Gătind cu Alex #4 Paste (Penne) Carbonara


Ieri m-am gândit că astăzi când vin acasă să fac ceva pentru ai mei și să gătesc, fără să dau foc la casă și să fie toată lumea fericită și eu de realizările mele. Deși nu pot să zic că am făcut foarte multe astăzi, am reușit să fac ce mi-am propus adică să fac ceva de mâncare .

Să zicem că aceste este un blog real culinar și să ofer într-o oarecare măsură ingredientele necesare, de parcă s-ar ghida cineva după sfaturile mele culinare? Sper că nu va veni ziua aceea, pentru că vom muri toții de foame.

Pentru prepararea acestor paste ai nevoie de :
Paste (Penne, în acest caz)
Bacon                              
Smântână                          
     Parmezan (am folosit brânză
pentru că nu urmez regulile)
     2 gălbenușuri de ou            
O cantitate mică de unt







Rețeta zice două gălbenușuri, dar eu am zis că să fiu și mai
golan de cât sunt, și să folosesc trei, pentru că eu nu respect
normele sociale și neg realitatea voastră

Ai nevoie de atâta brânză, nu mai mult, nu mai puțină
ci fix atât cât este prezentată în acea imagine
Oh nu știi cât este? Pff, nu e problema mea
Aici pui apă , și puțină sare la fiert.
*30 de ani mai târziu , apa este fiartă*
Știi când te uiți la știri și auzi că un om a fost înjunghiat
de vreo 50 de ori, pentru că nu a băut destulă pălincă
cu vecinu? păi așa faci și aici , doar cu mai multă ură
ca și cum pisica ți-ar fi fost răpită de oameni de etnie
nespecificată.
Într-o oală, sau ce o fi asta, pui untul menționat mai sus și aștepți
puțin să sfârâie acolo până când ți-e frică să te apropii
de el 
Adaugi ușor pe le bacon până când îți cere
milă și iertare, dar tu nu, îl lași acolo până când
sună la fel de minunat când auzi mașina vecinului ce te trezește
la ora 7 că ar intra într-un pod și fumegă, când
sentimentul este similar cu ăsta, poți să..
...să adaugi smântâna amestecată gălbenușurile și brânza
și să le lași să clocotească câteva minute între 1 și 60


După ce faci toți acești pași uber importanți, scoți pastele și le pui într-uscător , apoi le adaugi peste sosul acela minunat și ar trebui să arate ca și în poza de mai jos, dar dacă nu se întâmplă asta, nu-ți fă griji, sunt 40% sigur că vei supraviețuii eșecului că nu vei putea face vreodată ceva atât de minunat și de înălțător în viața ta




Comentarii

  1. Sant bune pastele,maine ce gatesti?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sant fooarte boone, mâine fac ceva mai puțin impresionant, descopăr un nou element chimic

      Ștergere
  2. Si uite ca ai reusit sa nu dai foc la casa !!!Sper ca nu ai otravit pe nimeni :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii