Gâtind cu Alex #3 - Brioșe cu vanilie și banane


Astăzi nu voiam să fac chestia asta, de fapt nici nu știam ce să mănânc, dar cum mătușa mea era ocupată cu altele mi-a zis că să o ajut, și din a o ajuta am ajuns să fac niște brioșe. 
Un lucru bun, pentru că eram supravegheat și nu am reușit să dau foc la casă, cunoscând antecedentele mele culinare era nevoie de supraveghere și de o mașină de pompieri.

Trebuie să începi cu începutul, adică cu rețeta, am ales rețeta asta, din ceva carte, revistă, ce o fi, și la final nu am respectat nimic din ea.
uite și rețeta originală, dacă îi pasă cuiva,
căci mie sigur nu-mi pasă, că mi-ar tăia tătă distracția

Ingrediente 

Unt 
zahăr
2 ouă
cacao
zahăr pudră
praf de copt

De ce te aștepți la cantități exacte? Acesta nu este un blog real de gătit, dacă vrei asta caută pe google, 

Pentru cremă s-a folosit:

????
????
????
???

Pentru că eu nu am făcut nimic la ea, în afară de faptul că am băgat mixerul în ea, nu pot să furnizez astfel de informații clasificate, și probabil că rețeta e atât de secretă că dacă aș divulga-o m-aș trezi a doua zi sub un pod lângă o cutie de carton din Beirut. Și nu știu dacă îmi permit asta în acest moment. 





Ia acest ou, apoi mai ia încă unul, pune-le pe masă ușor, fără
să le spargi și așteaptă pentru viitoare informații uber importante
Untul și zahărul îl amesteci, iei un mixer, sau lingura de lemn cu
care te bătea maică-ta când erai mic și furai cireșe din pom
ca apoi să vii încălțat și să faci mizerie pe covorul ei proaspăt
măturat, deși de preferabil să nu bați astea la fel de tare cum
Te bătea maică-ta.
În caz că nu ai distrus ouăle menționate mai sus, le poți sparge.
într-un bol preferabil ca apoi să le bați, până nu mai poți deosebii
albușul de gălbenuș și febra ta musculară.
Apoi torni făina, laptele și ouăle și iar amesteci,
ca și cum ți-ar datora foarte mulți bani, ca să arate..
..să arate așa, după ce ai adăugat și niște cacao, în ea, apoi
repeți mișcarea, de mai sus, până când o să ai niște brațe
minunat lucrate, vezi faci și sală și gătești, doar câștigi aici
Iei formele, pui hârtie de brioșe în ele, apoi le pui la o parte
(chiar era nevoie să zic asta?)

Pui cuptorul la *???? grade*
Torni cu  o lingură conținutul în formele de brioșe, și dacă nu
scapi tot pe jos sau pe lângă poate ajunge și ceva în forme
ca să se bucure și copilul din tine de ceva dulce.
Acum le lași să crească și să-și facă treaba.
Între timp ce se coc alea, tu poți să faci crema, sau să contemplezi
sensul vieții și rostul nostru pe pământ, știi tu , ce face orice
om când îi este foame
Cauți cel mai mare cuțit pe care îl poți găsi, și începi să tai
diferite fructe ce le ai pe acolo, și în cazul ăsta banana aceasta
ce am văzut-o că stătea acolo neajutărată și am zis că să o fac
prada mea.

Iar cum nu mi-am tăiat degetele am reușit să tai câteva felii
pe care le voi pune pe brioșe.

După ce am scos brioșele din forme și s-au răcit, le-am făcut mici
incizii în părțile lor superioare pentru a introduce bucățile de  banane
 și apoi le-am acoperit cu crema aia minunată de fantastică 
Ca într-un final să arate cam așa,



Nu zic că au ieșit bune, doar că Iisus ar fi dorit o bucată, și asta zice multe, despre măiestria culinară de care posed în acest moment, sau faptul că e ora 1 dimineața și nu știu nimic, la cât de somn îmi este





(c) Alex Toma @ evilpieseven , 2016

Comentarii

  1. Wooow, ştii să faci de astea ? :)) Eu abia pot să îmi fac un sandwich. Well,it looks delicious :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce bine ca ti-au iesit ,nu mai ai nici o scuza sa mananci la mac donalt si senviciuri,te-am prins !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti multumesc pentru ajutor.Ai fost uber fantastic !!!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii