Gătind cu Alex #2 Cordon bleu avec pain

La ”doar” un an de zile, după după cealaltă postare a mea culinară, m-a gândit să fac și eu postarea cu numărul doi, care va fi în mare fix aceiași chestie, uită-te aici câtă originalitate.
Ținând cont că nu știu să gătesc, și eu m-am tăiat cât și ars când spălam vasele, am realizat că este cam periculos să încerc să gătesc, și pentru că nu voiam să dau foc la tot județul Bihor, am zis că ar fi bine să fac ceva ce nu pune în pericol toată Eurasia.

Iar dacă știți oleacă franceză, vă puteți da seama din titlu ce urmează să fac, adică pită cu (cred că) șnițel cu chestii prin, cât și peste el.

Așa că pregătiți-vă să fiți uimiți, de măiestria și capacitatea mea de bucătar maestru, master chef


                                           *pune muzică pe fundal, Slav Hard Bass Dance*
Cât de instagram e, waaaaaaaa 





Pentru a face acest preparat complicat de minunat de extraordinar ai neapărat nevoie de
Pâine
Cordon bleu (sau alt șnițel,salam,pită goală, ce vrei tu)
O roșie
Câteva frunze de salată

Opțional
Mozarella (în caz că vrei brânză cu brânză)
Condimente




Farfurie



Pasul 1 , cel mai complicat, fii atent/ă, lasă telefonul jos, oprește muzica , și fii atent/ă !!!

Desfaci punga în care sunt ambalate/înghețate bucățile de șnițel minunat umplut cu cremoasa brânză (cred), și dacă nu ți-ai rupt degetele încercând să rupi punga, și ai tăiat-o cu o foarfecă, cuțit, topor, depinde ce găsești pe acolo, te felicit și aruncă 3 bucăți pe o farfurie, și apoi pune-o în cuptorul cu microunde, sau dacă nu ești Alex, pune o tigaie pe foc, adaugă ulei de gătit și aruncă bucățile de șnițel, până când devin aurii și crocante.

Ia un tocător, și încearcă să tai roșia în felii, circulare, și șnițelul felii mai groase.
Apoi spală salata, ia un prosop de bucătărie și strânge-le de gât până rămân fără aer, respectiv nu mai sunt pline de apă, în încercarea patetică de a le face să uite de propria existență și că se aproprie de iminenta moarte.

Pe tocătorul menționat anterior, (spălat de urmele morții tragice ale roșiei), se va tăia mozzarella felii și peste se va pune condimentele, sau în cazul ăsta am pus niște fulgi de chilli, și ar trebui să arate cam așa.





Fac asta pentru că, să demonstrez faptul că, mamă, nu mor de foame, atât de rău și că mă descurc să mănânc și altundeva în afară de Măc Donalț. Eu, fiind o fire independentă și care se poate descurca în situații de stres.



(c) Alex Toma @ evilpieseven , 2016


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii