Seria Fast and Furious, de la filme generice de curse, la filme mediocre de acțiune

Aseară m-a tot bătut taică-meu la cap să vedem Fast and Furious 7, și dintr-un oarecare motiv, chiar am acceptat să fac asta, ca să regret peste circa 20 de minute. De ce? Păi, dacă nu ați citit recenzia filmului (uite-o aici) , nu pot să zic că sunt cel mai mare fan. Și cred că este destul de înțeles după titlul postării.

Și mie îmi plac mașinile, adică mă jucam și eu jocuri ca și NFS,GTA,Burnout, plus că toată ziua sunt pe site la CarThrottle, deci nu poate să zică cineva că nu ar trebui să mă uit, pentru că nu-mi plac mașinile. Îmi plac filmele bune, iar acesta nu este, sau toată seria dacă e să o luam așa. Și m-a făcut să realizez aseară faptul că m-am schimbat și că nu mai mă pasionează același lucruri, și e normal că să nu fiu la fel de entuziasmat de faptul că sare cu o mașină dintr-un bloc, în alt bloc, și nimeni nu moare. Căci nu mai am 12 ani, când mi-ar fi plăcut, aș fi zis că e stupid, dar totuși plăcut.

Dar acuma nu mai mi se pare că ar fi plăcut, deloc. Iar când îl ai pe Vin Diesel, care are aceiași expresie facială în toate filmele sale, de parcă ar fi constipat și oricum nimeni nu înțelege ce vorbește, sau când o văd pe Michelle Rodriguez, care nu pare a fi om, ci ar fi mai potrivită în Terminator la câtă empatie emană.
Acum aștept să-mi zică cineva că nu știu nimic, și că alea sunt opere cinematografice. Sper să vină ziua aia și să-mi zică asta, ca să-i pot zice să se ducă la psihiatru, și eu să-mi cumpăr niște înălbitor.
Și pahare de shot-uri, sau halbă, nu m-am decis încă
 Pentru că, dacă ziua aia va veni, știu că e semnalul că eu trebuie să o termin cu această lume. Dar să mă întorc la partea cu filmele. Uite pot să înțeleg că ai trei părți ale filmelor, și sunt, cum sunt. Adică filmul meu favorit din serie a fost al 3-lea, ăla Tokyo Drift, chiar dacă nu-s fan deloc al mașinilor japoneze, sau ale culturii sale. Și totuși, și ăla avea o problemă, Tokyo Drift, normal că este Tokyo Drift, doar nu se numește, Tinca Drift, pentru că acolo sigur nu merg mașinile în halul ăla. 

Cum ziceam, copilul de mine a apreciat primele filme, într-o oarecare măsură, dar de 4-7, a mers într-o direcție, jos și sigur.  Dar de la asta, la a merge 10 minute pe o pistă, la a sări din clădiri în Dubai (sau unde era), este puțin cam mult. Dar eh, logica nu se aplică în astfel de filme.  Și pare că singurul lor scop pare a fi de a face bani. Adică, da, asta este și idea să facă bani, dar totuși nu știu dacă cea mai bună idee este să mulgă o atât pe o franciză de filme.

Oricum, seria asta are fani, mulți, din ce motiv, nu știu, dar se pare că are. și nu pot decât să le respect opinia, dar eu nu am de gând să pup în c*r niște filme, doar pentru că prietenilor mei le place. Dacă e până acolo, este  blogul meu și vorbesc despre chestii ce îmi plac, și mai ales ce nu-mi plac.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii