Când ți-e bine, toți sunt lângă tine. Când nu..



Când știi, ce fel de prieteni ai?

 Când te lasă la greu, când ești bolnav, și aici nu mă refer la cei ce nu știu, pentru că dacă nu știu,ori nu am dorit să le zic, ca să nu se îngrijoreze sau nu sunt destul de importanți pentru a fi numiți prieteni, ci mă refer la cei ce știu care este problema și tot nu fac nimic.
 Aș încerca să găsesc acum scuze, că lipsă de timp, că oboseală. Nu, sunt doar niște prieteni teribili care nu au pic de compasiune pentru tine și problemele tale, ci doar sunt niște oameni.
 Și asta este în regulă, pentru că era de așteptat, oricum așa face toată lumea, într-un final, îți taie macaroana când îți este lumea mai dragă.

 Dar, nu știu la ce mă așteptam? Așa este în natura noastră, suntem prea egoiști și incapabili, în mare parte să arătăm puțină empatie. De fapt nici nu cer asta, pentru că nu am nevoie de astfel de sentimente, mai ales de la acest gen de persoane care nu merită nimic, dar e în regulă că atunci când o să aibă nevoie, eu trebuie să fiu aici. Postarea asta s-ar putea numi și Frustrări de moment #1, din pricina oamenilor nerecunoscători, dar ce mă miră? oricum este în regulă să fii așa, și fericirea nu există .

 Cred că era timpul să-mi vărs nervii pe ceva, pentru că în ultimele 4 zile, nu am fost capabil de a fi eu, eu și iar eu, din cauza medicamentelor, dar ghici ce? Hater-ul vostru favorit, s-a întors înapoi în lumea această minunată și magnific de dezamăgitoare, dar e în regulă.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

Gâtind cu Alex #3 - Brioșe cu vanilie și banane