Alex, cel care a furat Paștele




Cred că este nevoie de un echilibru în lume, de un yin și yang, de bine cât și de rău, iar eu în această poveste, voi fi Grinch, sau cum vrei să o iei, mi-e indiferent.
Nu mă înțelege greșit, nu am nimic cu mesajele, de sărbători, cât timp nu-s penibile, și nu mă facă să-mi doresc să înghit înălbitor, de fiecare dată când citesc unul. 

Dar acest mesaj, nu este unul din acela, care să nu mă enerveze și să-mi doresc să fac, actul menționat mai sus, care sunt atât de sigur că mă va elibera, atât spiritual cât și fizic de tot acest ”bine”, care se află în jurul meu. 

Hei, e ușor, tot ce trebuie să faci este să cauți pe google, mesaje penibile de paști, și să vezi ce îți iese ,de fapt hai să căutăm asta 






Tocmai am  rămas traumatizat, pe veci, și mai mult de atât cred. Mulțumesc domnule Google și oamenilor din România care ați fost capabili să faceți asta, încât eu să fac crize în acest moment.
Dar ce contează? Cât timp mesajul este din suflet, și atât de sincer, doar că aceste urări, nu sunt din suflet sau sincere, sunt doar o metodă leneșă de a trimite niște mesaje altor oameni, care o să zică și ei că ai trimis tâmpenii. În cazul în care apreciază asta, nu pot să zic decât că potrivire totală și sper să nu aveți norocul de a fi unul în raza celuilalt, pentru că atâta prostie poate produce șocuri la nivel mondial și mutări al plăcilor tehtonice și ne trezim sub apă ca și Atlantis.

Paște Fericit, de la la hater-ul vostru favorit.


Comentarii

  1. Ce am spus eu după ce s-a terminat nebunia cu Paştele: ,,Ştii că ţi-ai selectat atent prietenii pe facebook în momentul în care nimeni nu îţi dă tag la o postare colectivă cu mesaj siropos''.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi, nu am văzut așa ceva pe facebook, doar am primit mesaj. Cea ce mi se pare mai teribil și trist, că am avut încredere în astfel de oameni.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii