Mi-ai dat unfollow si plang ! (Poem)




Mi-ai dat unfollow si plang

Stau si ma intreb, aici
Ca un natang,
Pozele mele nu-ti plac?
Ce ar trebui acum sa  fac?

Mi-ai dat unfollow, si plang
Tu toate le-ai lasat, nici macar nu te complici
Nu-ti mai pasa de pozele mele cu pisici
Lasi totul in urma, tot ce a fost uitand?

Mi-ai dat unfollow si plang
Stau si ma intreb, aici
Ca un natang,
Pozele mele nu-ti plac?
Ce ar trebui acum sa  fac?

Eu acum ce ar trebui sa fac?
Sa-ti dau like la o poza, sau sa tac?
Nu am ce sa fac, alte tale selfie-uri nu-mi plac
Nu-ti comentez la pozele cu caini

Mi-ai dat unfollow si plang
Stau si ma intreb, aici
Ca un natang,
Pozele mele nu-ti plac?
Ce ar trebui acum sa  fac?


Bazat pe o poveste reala, o adevarata drama, prin care a trebuit sa trec recent
1 follow = 1 rugaciune

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii