Fiind la modă în 2016, sau 2006

”Comentează cu *inserează emonji*, și îți zic ce părere am despre tine”
”ce număr îmi dai, 1 amuzant(ă) 2 bff 3 frumix, și bla bla bla” etc.

Mai există oamenii care fac așa ceva? Bine, ”oameni”,creaturi ce fură aer fără să aibă un rost pe acest pâmânt, sau cum vrei să o iei, dar se pare că mai există și asta mă face să-mi doresc să beau niște clor ca să termin mai rapid cu asta.

Eu, cel mai social om de pe pâmânt, cu cei 94 de ”prieteni” pe facebook, mă declar ferit de astfel de specimene. Dar din păcate, colegul meu de cameră nu scapă de astfel de creaturi, și asta mi-a dat un subiect de postare. Așa că am realizat că nu am evoluat tare mult, dacă în nenorocitul de 2016 oamenii fac astfel de postări, și e mai trist că nu mă refer doar la fetele de 14-16 ani, ci la persoane care au 18 nenorociți și inutili de ani, sau chiar mai mult în unele cazuri.

Uite, eu nu sunt neapărat cel mai deștept om, și accept asta, dar pentru numele lui *inserează personaj religios, ca să fiu corect politic*,  mai gândește puțin înainte să scrii astfel de aberații pe facebook. Dar se pare că unele persoane, nu pot mai mult de atât, și fiind înconjurate de persoane pe seama lor, debitează doar astfel de postări. Într-o explozie de creativitate, care dacă ar emana energie, nu am mai avea nevoie de ajutor bancare de la FMI, pentru că am avea destulă energie să videm rușilor, arabilor și englezilor, iar eu aș scrie postarea asta dintr-un Pagani Huayra. Dar să ne trezim la realitate.
Nu scriu dintr-un Pagani, oricât de mult mi-aș dori, ci de pe canapeaua în timp ce laptopul îmi pârjolește picioarele, cum li se duc la ăia neuronii în timp ce scriu astfel de aberații.

Mamele lor ști ce fac oamenii ăștia? Adică mai trec o clasă la școală? Ce e aia? Că probabil au abandonat-o pentru că erau prea imbecili și nu știau capitala României.
Și eu scriu aberații, blogul ăsta este bazat pe asta, dar în ziua în care o să devin atât de penibil și patetic o să știu că este momentul să-mi reconsider prioritățile în viață și că este momentul să gust asfaltul, după o săritură de la etajul 7.

Comentarii

  1. Ba pooola. Te crezi jmeker? Las ka vezi tooh.... Numa kkt "scri" tu aiki... Da like daca ma crezi frumusik

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

Gâtind cu Alex #3 - Brioșe cu vanilie și banane