Eu vs Wattpad

Din cauza schimbarii recente a directiei acestui blog, o directie (sa vezi de ce zic asta, mai imediat), promitatoare in ale, culturii si emanciparii spirituale, mi s-a recomandat ca ar trebui sa-mi fac cont pe wattpad. Acolo as putea sa-mi urmez calea artistica si sa fiu si apreciat pe deasupra, cica.

Dar cum eu am auzit tot felul de povesti despre acel loc, si cum mi-am sters recent tumblr-ul, pentru ca mi se parea redundant, am spus ca ar fi o pierdere de timp sa-mi fac cont pe wattpad, cand pot sa-mi scriu magariile pe acest blog, unde mai intra, 1-2 oameni, pe luna.

Dar am zis ca poate, poate, ar fi bine sa incerc, adica inca un spam in email, ce mai conteaza la cate am deja? Intru eu acolo, fac cont, oarecum, pentru ca mi se pare mai greu de descifrat, decat cubul rubik in timp ce esti legat la ochi, sub apa, cand este noapte, in oceanul pacific pe timp de iarna.


A trebuit sa-mi aleg trei povesti la inceput care sa-mi placa, doar ca mie nu-mi place nimic, deci ce fac aici? Noroc ca a trebuit sa-mi comfirm adresa de e-mail si de aia am evitat sa-mi aleg ceva carti de pe care sa ma ghidez si sa-mi fie inspiratie de viitor, ce baiat rebel pot sa fiu eu.

Dupa ce mi-am facut contul, oarecum, l-am aranjat si am scris cate ceva prin el, cu ajutor posibil, deoarece se pare ca nu ma descurc la a lucra pe un site de acel gen. Am zis ca sa vad si eu ce este pe acolo, si mai exact sa caut grupuri pe facebook despre asta, ca sa am de unde sa incep, o baza.

Si am decoperit cu stupoare ca in afara de povestile originale, si care sunt cat de cat interesante, sunt o multime, O MULTIME ,  de povestioare si fictiune legata de anumite trupe si mai ales de One Direction, stii ca ziceam mai sus de o directie? Pai, acolo au fost niste momente in care mi-as fi dorit sa-mi bage cineva pe gat niste clor, si pentru ca nu am gasit, am fost tentat sa-mi bag in gat pernute de praf de spalat .

Acest Harry cel stilat, se pare ca este tare popular in randul fetelor  hoatelor de aer, care au varsta intre 12 si 14 ani, si care sunt extraordinar de creative, in a isi exprima aprecierea lor fata de acel ''artist'', care este foarte apreciat, inca nu am inteles de ce, dar poate o sa fiu si eu fan al sau intr-un final, cine stie?

Si este trist ca sunt o gramada de postari de acest gen, pe acel site, si care strica destul de mult reputatia, pentru ca nu este doar despre asta, doar ca de obicei, noi, luam raul, oricat de mult ar fi, sau putin, si il facem mult mai mare decat ar fi, pentru ca este mai usor sa spui ca ceva ce este naspa, decat si sa faci ceva pentru a schimba asta. Da, sunt o multime de tampenii pe acel site, dar daca stii ce sa cauti ar putea sa merite efortul.


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii