Alfă cât de mult (nu) te cunosc prietenii tăi !


În ultimul timp am văzut tot felul de quiz-uri de acest gen, în care să fii luat la întrebări despre cât de mult îți pasă, sau nu, de viața unor anumiți ”prieteni” din viața ta. Care, nu au ce face decât să facă astfel de chestionare și apoi să le distribuie pe facebook pentru ca să-și hrănescă propriul ego printr-un mod atât de jalnic și penibil în care toată viața lor poate fi rezumată în 10 întrebări.

Înțeleg că ești atât de megaloman, încât să fie totul atât de pozitiv și extraonrdinar, despre tine,  doar asta să-ți ocupă timpul, în loc să faci ceva productiv, cum ar fi să gândești. Dar cred că cer prea multe.
Dar hei, astfel de quiz-uri îți decid viața. și așa o să afli, cu cine te vei căsători, și ce fel de soartă vei avea, aflând câți plozi o să ai. Hei, poate așa lucrează destinul mai nou, cine știe, s-a mutat soarta pe facebook, iar eu, fiind un ignorat, hater, răutăcios, nu știu cum stă treaba în această viață.

După ce am făcut câteva quiz-uri de acest gen (teoretic, pentru că nu-mi pierd timpul cu așa ceva), am aflat tot felul de lucruri despre ai mei amici, ce fac, ce mănânăcă, ce fel de muzică ascultă și despre ce le este frică. Pot spune că am devenit enciclopedia lor personală. De azi mă numesc Alex, wikipedia pentru *inserează nume de prieten tolomac*.

Unii dintre noi, au tot felul de crize existențiale, în care nu știu ce să facă cu viața lor și care este rostul nostru pe pământ, iar alții fac quiz-uri ca să afle ce avere o să aibă, în viitor, bazat pe niște calcule matematice, în funcție la câți maneliși și producători de mașinii scumpe au dat like pe facebook, și cât de des își fac poze în timp ce beau Corona la o petrecere adevărată, cu manele.
Pentru că la asta se rezumă toată existența noastră e acest pământ, și dacă viața ta poate fi rezumată la 10 întrebări, atunci înseamnă că tu, ești o persoană atât de minunată și extraordinară și meriți tot respectul meu pentru asta. Să nu te schimbi niciodată oricât de la modă ai fi, sau șmecher.





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

Gâtind cu Alex #3 - Brioșe cu vanilie și banane