Care e rostul?

Știu că de obicei, nu scriu chestii despre mine, dar cred că de data asa am să fac o excepție. De ce ? Păi am vorbit acum ceva timp cu un prieten și am realizat ceva, că de obicei noi oamenii facem chestii ce nu dormim să le facem, doar de dragul de a le face, și eu am spus că nu doresc să fiu așa. Probabil că de aia, nici nu am postat foarte des pe acest blog, și nu-mi cer scuze, pentru că am spus întodeauna că o să scriu doar dacă doresc și simt nevoia să fac asta, nu o fac doar de dragul de a scrie.


NU-MI pasă de vizualizări, sau știu eu ce, poate că la început am făcut asta, pentru că de obicei ca și când iți ceva nou, te bucuri de lucrurl ăla pentru o perioadă de timp nu contează că este jucărie când ești mic, un telefon sau știu eu ce. Și eu fiind o ființă nerecunoscătoare și egoistă, pot să zic că fac la fel. Chiar dacă nu este un lucru neapărat bun, dar nu am zis niciodată că aș fi cel mai bun sau corect om de pe aici, ținând cont că tot blogul ăsa e bazat pe lucrurile ce le urăsc (și cele ce-mi plac, într-o oarecare măsură), doar că fără să spun prea multe despre mine, și lăs să se vadă doar ce doresc eu să se vadă, exceptând făcând persoanele care mă cunosc și îmi citesc blogul, mersi mamă.

Eu am o problema de a începe multe chestii, și care la un moment dat le las baltă, poate din lipsă de interes, sau intervin alți factori care mă ”ajută” să iau decizia asta, chiar dacă doresc sau nu, pentru că nu tot timpul lucrurile țin de noi.

Nu vreau să ajung să am o slujbă pe care să o urăsc, ca să fiu prea obosit, ca să mă bucur de banii pe care i-aș face, dar oricum banii nu sunt totul,  chiar dacă din păcate sunt prea importanți și indinspensabili în acest moment.

Unii oameni își ocupă timpul jucând-use pe calculator, dar eu nu mă prea joc, plus că librăria linuxului nu are jocuri, deci asta nu este o soluție pentru mine, plus că nu mă uit la sport foarte des.
De aia încerc să-mi umplu timplu cu câte ceva, cum a fi acest blog,desenul, tumblr.ul (din oarecare motiv greu de înțeles), mai nou fotografia, care mi-am făcut și un blog despre asa(dă click aici) , fiind mai activ pe instagram decât pe facebook, pentru că nu îi mai văd utilitatea, plus că am redus numărul ”prietenilor” semificativ, pentru că nu mai simt nevoia de afiramre atât de mult, cel puțin nu pe facebook, unde sunt multe lucruri ce nu le văd rostul , iar eu dacă ceva nu-mi convine, plec, pentru că nu-mi pierd timpul cu toate prostiile,



Și totuși care este rostul? De ce facem toate astea ?De ce fac eu astea, poate pentru a umple un gol,și în acel moment,de foarte scurtă durată există un gram de fericire, dar aia este tot mai greu de atins și prin această încercare ne mințim singuri că totul este frumos, și că va fi bine, dar nu va fi, oricum vom rămâne în suferință.  Prin faptul că-mi ocup timpul mai uit de restul problemelor cotidinene, dar ajung prea obosit, fizic cât și psihic încăt nu mai pot să dorm și apoi o iau de la capăt. Nu este cel mai bun mod de a trăi și nu este deloc cel mai sănătos.


                               



”Totul va fi bine”, aud fraza asta mult prea des, și nu mă înțelege greșit, apreciez efortul ,dar nu mai doresc să mă mint pe mine, că va fi, când este clar că nu va fi și că nu este. Așa că de ce să nu luam lucrurile așa cum sunt și să ne adaptăm situației?

Comentarii

  1. You little poor child, you just need to find the strenght to fight your own deamons..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I can't drown my demons ,they know how to swim

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii