Autopsie Muzicală #39 - Dragoste ce nebună ești - Florin Salam



Este ciudat faptul că din toate melodiile la care la care am făcut recenzie (adică la cele 38 de melodii de până acum), niciuna nu era maneauă, deși unii ar putea zice că nu este muzică, dar nici toate melodiile despre care am scris, nu pot fi numite neapărat melodii.  Asa că am zis că să intru pe pagina de tendințe de pe YouTube și să-mi aleg ceva de acolo.
Și am găsit ”Dragoste ce nebună ești” *de fapt era nebuna esti, că la valoarea lor, nu au timp de diacrtice sau virgule.*


Versurile sunt culese după un site, îmi cer scuze că am uitat numele său, în ignoranța mea.
Înainte să încep să disec piesa trebuie să mă pregătesc spiritual, pun acel wallpaper din poza de mai jos, caut pe deezer cele mai bune manele ale anului 2017, pentru că trebuie să fii tot timpul în fața dușmanilor, nu? Să scriu, cum scriu cei cu valoare pentru restul acestei postări.


ce frumos e, manca-l-ar norocul” - Andreea Sin 2016

Dragoste ce nebuna esti
Ma omori si ma innebunesti
Faci ce vrei ce doresti cum vrei tu
Numai tu mi-ai luat sufletul(x2)
Dek an akeastă parte a akestei piese magnifice de fantastik (ka Romeo fantastik), marele Florianus Salam ne expliak kum a dat de gagik, veatzyii lui, de pisii ke âi hrăne$te korazonul la maxim, la fel ca șhy atunki knd isi spală al seu x6 alb și e frumoooos.

Dragostea de care doar am auzit

A umblat prin lume pana m-a gasit
Am fugit degeaba cand m-a cautat
Pana m-a gasit si m-a dat de cap(x2)
Dragoste ce nebuna esti
Ma omori si ma innebunesti
Faci ce vrei ce doresti cum vrei tu
Numai tu mi-ai luat sufletul(x2)
Dragoeste de care a auzit an filme shi care l@ l0vit norokul, ka la aparate kand a begat 10 lei sh skos 300. El feind ferikit, foarte ferikit că a gasit-o pe fumeia vietzii lui, foarte fumixă cu 15 kile de farduri pă ia, care să-i ascundă superficialitatea și faptul că va muri tristă și singură fără să o iubească nimeni, pentru că a pus accentul pe aspectul fizic fără să lucreze la partea sa emoțională sau să aibă grijă de viitorul ei într-un mod mai puțin injosător, când se va sinucide că nu a găsit vreun ”băiat de treabă” și ca viața nu are rost în acest fel.  WHahaa toati da ke vbk aiki, ke o dăm pe emotzii, emotziile e pentru fetitze șhi copii, aiki vailoarea e baza. 

Dragoste nebuna ce vrei sa imi faci

Numai zile grele uite in ce ma bagi
Te-ai lipit d emine nu mai pot sa scap
Mi-ai dat intr-o clipa viata peste cap(x2)
Dragoste ce nebuna esti
Ma omori si ma innebunesti
Faci ce vrei ce doresti cum vrei tu
Numai tu mi-ai luat sufletul(x4)

An akeastă parte a melodiei , doreaste sha expriame kum ea i-a transformeat veatza ant-run timp f0art3 r4pid , shi k ea al kontrlează prin mișcările ei suave de felină, pisiciească, tigroaică,leoaică,jaguar,pudel, ânkât el este la mâna ei. K un fel de vreajă in timp ce i-a luat s00fletul lui mare și plin de carduri, stai, stai, ăla e portofelul, scuze.
Melodia repetă versurile, nu petru că este o piesă mediocră și repetitivă ci pentru a utiliza simbolistica și a exprima starea provocată de dânsa omului, care poate fi oricine, de la producători, omul de pe stradă, tu sau chiar eu.

O adevărată capodoperă expresivă, a lumiii contemporane, și a faptului că omul este predispus la a face multe sacrificii pentru persoana iubită când o găsește și că este foarte greu să reunțe la ea, din pricina faptului că ea ar reprezenta tot ce și-a dorit el vroedată, o adevărată muză.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii