Hitman : Agent 47 - (Film 2015 Recenzie)


Știi seria de jocuri Hitman? Unde joci rolul lui Agent 47, care trebuie să fii ascuns, subtil să îți faci misiunea fără să atragi atenția? Acest film nu are nicio legătură cu jocul, exceptând titlul și numele personajelor.
 Sau să o luam altfel, acest film este ca și Kill Bill, exceptând faptul că Kill Bill este un film bun, și acesta nu este. Acest film este o adaptare a unui film cu același nume lansat în 2007, și îmi este frică că nici acela nu este bun. Dar eu am văzut pe cel din 2015 nu pe celălalt, deci nu am să mă iau decât de el . Dar am auzit că este mai prost decât celălat care avea un scor de 3.8/10 pe Rotten Tomatoes. Sună promițător nu-i așa? 
 
Să încep cu chestiile care mi-au plăcut, pentru că sunt într-un număr atât de mic încât trebuie să le menționez de la început. Efectele cât și coloana sonoră mi-au plăcut, (și acel Audi RS7) nu destul încât să mă dea pe spate sau ceva dar a fost mai bine decât m-aș fi așteptat. 
Nu este un film rău, dar nici unul bun. Este doar un film mediocru care este bun, doar dacă te plictisești atât de mult încăt să ai chef să te uiți la el . Dar uite niște alternative ce aș prefera decât să văd acesst film. 
  • Să mă uit la un documentar de 2 ore despre evoluția algebrei
  • Să merg la poștă după un colet gol, prin ploaie timp de 60 de minute în care să pierd 2 tramvaie, unul să mă ducă în direcția greșită și când merg acolo să fie o coadă atât de lungă încât să facă de răs cele din fața unui supermarket la deschidere, unde stau babele să cumpere 302 de tigâi, de care nu au nevoie.
  • Să instalez un Windows pe un calculator cu Pentium 3 și să-mi dea eroare de 24 de ori . 
Dar cred că ar trebui să revin la această recenzie nu-i așa?  În regulă să termin cu asta.
Tipul care îl joacă pe 47, este atât de credibil încât cred că Blaga ar fi mai de speriat decât el, dialogurile sunt atât de plictisitoare și lipside de viață . De parcă ar fi început ziua, dorind să mănânce cerale dar nu a mai avut lapte și s-a enervat. Iar între timp să afle că i-a murit cățelul, dar el să afle asa doar când este pe platoul de filmare așa că zice ”Fie, să termin și cu asta”
De când are Agentul 47 emoții? DE CÂND? De când acest film nu are nicio legătură cu seria de jocuri se pare, chiar dacă povestea din joc este prezentă în film, dar într-o măsură atât de mică încât este nesimnificativă.

Pe scurt acest film este doar un film generic de acțiune, doar cu numele jocului, De ce am făcut referință la Kill Bill mai sus? Păi simplu, este violent, dar foarte generic fără o poveste spusă foarte clar. Dacă îți petreci seara vizionând filmele de pe Pro TV de acum 20 de ani, probabil că o să-ți placă acest film, dar dacă ai așteptări, de orice fel, atunci îmi pare rău de tine.



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

Gâtind cu Alex #3 - Brioșe cu vanilie și banane