#Colectiv

Azi dimineață eram  în urmă cu știrile, și când m-am trezit am văzut doar postări despre acest subiect și am zis că, meh nu mă intersează. Dar după câteva ore am zis că să nu mai fiu așa ignorant (mai puțin ca de obicei) și că să mă documentez, iar la fel ca și când se întamplă ceva în țara asta am intrat pe facebook unde părerile erau împărțite, de la oameni cu o opinie ce trebuie respectată la, creaturi pesudo umane ce trebuie să lovească cu mâna pe o tastatură ca să-și exprime opinia că de nu probabil o să le explodeze neuronul.

Mi se pare stupid să faci astlfel de afirmații, când tu nu știi despre ce se vorbește și doar pentru că ascultă ceva ce tu consideri că este inferior și sub demintatea ta, de primată. Dar când văd postări care glorifică cele întâmălate și care se bucură mă dezgustă.

Da vina este a organizatorilor care au pus în acel loc peste 400 de oameni când acolo nu se putea face asta și ținând cont că au fost amendați din cauza neregulilor. Dar nu pricep cum, tu ca patron, om ce ești dessemat să faci acolo treaba cum poți să dormi când știi că nu este nimic în regulă acolo?
Lăcomia.

Aceste au fost ai mei doi cenți, despre comentariile asupa acestui subiect și despre cele întamplate. Acum e prea târziu și regret că s-a ajuns aici dar toate astea puteau fi evitate. S-a scris mult despre acest subiect în ultimele zile atât lucruri cretine și cu atât mai puține care merită să fie puse pe internet, acesta nu cred că este unul dintre ele.


Nu cred că va fi ultima întamplare de acest gen, din cauza faptului că noi nu învățâm niciodată din greșelile noastre, doar le uităm, până devine alt subiect mai în trend uitând ca de obicei cele întamplate

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

Gâtind cu Alex #3 - Brioșe cu vanilie și banane