De la Windows la Ubuntu






Oricum trebuia să postez câte ceva așa că de ce să nu nu scriu despre mica mea schimbare și de ce am făcut-o mai exact.
Eu până acum am folosit sistemul de operare de la Windows, atât pe telefon cât și pe PC. Iar pe PC am folosit XP,7 apoi 8.1 ca apoi 7 și 8.1 iar (pentru că nu doream să mă ating de 8), dar ultima oară când am folosit 8.1 adică acum vreo 2 zile a vrut să se updateze și zic bine, primul update merge în regulă nicio problemă când să vină al doilea s-a blocat a încercat el să revină înainte de setări dar nimic. Așa că a trebuit să-l aduc la o versiune stabilă înainte de update.

Da puteam să mă întorc la 7 dar nu m-a atras atât de tare, adică nu mă înțelege greșit este un sistem de operare bun și toate cele dar acum nu pare atât de proaspăt și îmi plăcea 8.1 mai mult, când mergea să fiu mai exact.

Am zis că să încerc ceva diferit și mi-a recomandat un prieten Linux (pe ce este bazat androidul)  și mi-a dat un link câtre pagina celor de la Ubuntu și am văzut că sunt open source (la fel ca androidul)
L-am descărcat în câteva minute că nu are mai mult de 1GB am descărcat rufus și am făcut un stick bootabil și peste câteva minute era gata. Îl introduc într-un port USB și începe instalearea simplu și ușor mi-a spus dacă dorez să fac dual boot cu Windows-ul, dar am refuzat și în mai puțin de 10 minute a fost instalat fără probleme.

Recunosc că încă nu mă pricep foarte bine la el, dar este stabil, se mișcă bine și am găsit până acum cam toate aplicațiile pe care le doresc. Deși încă nu știu cu jocurile cum va fi.
Mi-a plăcut că nu este plin de bloatware (aplicații inutile), și dacă doresc ceva pot să descarc din Ubuntu Sotware Center.
Până acum sunt mulțumit merge bine, zgomotul ventilatorului nu este atât de mare față de 7 și nici nu se aproprie de sunetul care îl face cât este pe 8.1 că sună ca și cum ar vrea să decoleze dar asta este vina bătrânului meu laptop.  Dar sper să pot să-l utilizez și să învăț cum funcționează mai bine fără să mă întorc la Windows.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

Gâtind cu Alex #3 - Brioșe cu vanilie și banane