Autopsie Muzicală #37 Floare la ureche - Lora



Nu urăsc melodia asta, dacă aș zice că o urăsc ar fi un compliment. Dar pot să zic că o detest într-o oarecare măsură făcând-umă să-mi doresc să devin donator de organe încăt să nu văd acel videoclip și să nu pot să am vreo reacție firească după ce am terminat de văzut.
Această lucrare fină de artă auditivă este scrisă de Lora, care a scris minuății precum *deschide YouTube-ul și scrie ”Lora” în adresa de căutare*



Minunății precum ”puișor”,”singur în doi” și alte piese classice care exprimă artă pură.


Strofa 1:
O fi tipic bărbătesc,
Stai cu băieţii seară de seară,
Şi-mi zici că te înnebunesc,
Dacă vreau şi eu să ne plimbăm pe afară,
Dar care-i problema, problema eşti tu,
Uite care-i schema, eu nu-l vreau pe altul,
Nu pot să înţeleg unde îţi e sufletul,
Şi cum poţi să împarţi cu mine acum doar patul.


Câtă misandrie. Poate problema nu este el, ci problema ești tu, dar noi de obicei preferăm să dăm vina pe alții în loc să realizăm și mai ales acceptăm că am greșit . Dar mândria este prea mare și este mai ușor să dai vina decât să faci ceva.

Pre-refren:
Eşti prea rece chiar şi când vremea e hot, hot,
Mult prea rece, nu ştiu ce-aş mai putea să fac,
Prea greu trece, timpul se aude, tic-tac,
Te-aş lăsa dar îmi eşti prea drag.


Pentru că dacă spui vrmea e toridă nu sună atât de ”cool” și trebuie să punem un strop de romgleză ca să putem rima cuvintele și să fie original și diferit, ca toate melodiile de genul acesta .

Refren:
Astăzi iar pleci, mâine te întorci,
Promiţi că nu se va mai întâmplă,
Vezi că te întreci, de ce te joci
Ca pe terenul tău cu dragostea?
De parcă-i floare la ureche,
Floare la ureche,
De parcă-i floare la ureche,
De ce te joci cu mintea mea?

”De ce te joci cu mintea mea” , poate pentru că poate să facă asta și vede că tu oricum nu o să faci nimic în legătură cu asta doar să accepți situația și că orice s-ar întampla tu tot o să-l primești. E vina ta, cum am zis și mai sus.

Strofa 2:
Eu nu ştiu cum poţi tu să stai
Atât de calm şi relaxat,
De ce nici măcar nu mai dai
Niciun semn de unde eşti plecat,
Paranoia,
În capul meu se poartă o luptă ca în Troia,
Eu nu vreau să lupt dar mă împinge nevoia,
Rănile-s adânci, nu le vindeci cu aloea,
Spune-mi de ce.



Iar tu nu o să faci nimic, chiar dacă se comportă ca un dobitoc? Așa o să rezolvi multe probleme ce să zic. Și apoi apare referenul și pre-referen-ul. Am devenit consilier de relații fictive, din melodii care mă fac să mă aunc de pe un pod într-un rău înghețat și poate, poate dacă am noroc o să fiu criogenizat până în anul 3000 când poate muzica noastră nu va fi la fel de să nu zic mediocră, pentru că este prea mult ci doar sunet, gălăgie. Am încercat să văd videocplipul dar nu am reușit din cauza stări provocate de regizarea aia impecabilă folosită și de măiestria vizuală portertizată în videoclipul acela care zice o adevărată dramă

5/5 migrene


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii