The SpongeBob Movie: Sponge Out of Water - Recenzie

Azi nu am știut ce să fac și am zis că vreau să văd un film și mi-am adus aminte de filmul buretelui cu pantaloni pătrați și am zis că să-i dau o șansă .

Nu vreau să dau prea multe spoilere așa că zic doar că filmul este surprinzător și foarte palpitant pe a locuri . Povestea mai interesantă decât am crezut și nu foarte previzibilă, deși credeam că e destul de simplă povestea dar nu e chiar așa.

Bine nu este o capodoperă de Nolan dar pentru un film de copii și pentru audiența aia mi s-a părut destul de bun, cu un scenariu foarte bine pus la punct, vocea actorilor este cea a celor din serial și chiar m-au surprins personajele, chair și Plankton. Dialogurile au fost mai bune ca în serial și mai bune decât în unele filme pe care le-am văzut.  În unele momente am simțit că cei care au scris filmul au fost pe droguri din cauza tranzițiilor ce-mi aducea aminte de documentarele psihedelice.

Acțiunea ia loc atât pe tărâmul fără logică a orașului Bikini Bottom, în spațiu cât și la suprafață după cum zice și titlul, doar că la fel ca și un film de a lui Scorsese (care după mine este cel mai bun regizor), durează destul de mult până să intre în acțiune și are câteva monologuri.
Filmul durează în jur de 1 oră și 30 de minute, cea ce este destul de bine, doar că intră în acțiune cam târziu și nu prea are prea mult timp pentru punctul culminant.

Dar eroi noștri au super puteri, îi vedem fundul lui Patrick Steaua, cât și cum mănâncă prea multă înghețată, Plankton devine de treabă ca apoi să-și schimbe opinia și tot felul de întâmplări care fac din film să fie destul de interesant și mult mai matur decât am crezut presărat cu niște glume mai fine și fără umorul acela care te face să te dai cu capul de scaun când vezi un film.



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii