Recenzie Muzicală #34 Robert Toma feat Marius Moga - Toată Vara

Știți ce e mai rău decât o boală mortală, să menționez că este una care te chinuie gen Ebola? Piesa asta este mai rea decât Ebola, și aș prefera să fac o vizită în Africa mai degrabă decât să ascult a doua oară această piesă.

Dar cum am ajuns să o ascult vă întrebați? Mi s-a stricat telefonul așa că, am făcut marea greșeală să deschid televizorul și am dat peste această piesă din întâmplare . Această minunăție muzicală este interpretată de Robert Toma (acum să-mi fie rușine că mă cheamă Toma), și de Marius Moga, acest Timberland de România.


Hey... 
Da ce-i cu-atata popor
E plin de pasarele
Cip... cip... ciripind amor
Afara zici ca-i cuptor 
Da bitu' asta-i cool
Scos din congelator
E racoritor
Mama, cat mi-era de dor
Sa m-arunc in Marea Neagra
Ca un peste rapitor 
Ma tot gandesc de-o vreme la tot felul de scheme
Gen:cum sa prind sirene cu chitara



REF. :TOATA VARA! 
Dansez toata vara/bis 2
Si tot ce vreau e langa tine sa stau 
TOATA VARA
Danseaza toata tara

Vara rimează cu vara ,apoi cu țara ca apoi cu vara, pentru că nu există alte cuvinte în dicționarul limbii române . Deși începutul nu e așa de rău. Generic ? Foarte dar nu atât de rău pe cum s-ar crede, dar mai în colo va fi mai tragic.

Oh dar stai, se pare că există



Hey... aici e o problema mondiala
Cand pui mana pe mine, 
Simt incalzirea globala
Sufar de supraincalzire
Cred ca ai nevoie de un senzor 
De racire 
Imi place cand spui, , NU''
Bine, facem cum vrei tu
O sa-ti fac cu mana mea
Pe plaja un igloo
Ma tot gandesc de-o vreme la tot felul de scheme
Gen:cum sa fiu eu trenul, si tu gara 

Da, subtil, foarte subtil ce să zic. Nu știu dacă se referă la cum să cucerească o tipă sau la acea plasare de produse ATÂT DE SUBTILĂ, încât nici nu observ, ca apoi să-mi dau seama că aceasta este piesa care apare în reclama de la bere. Nici nu o să mă iau de versuri deoarece doar m-aș enerva mai tare de superficialitatea și de mesajul transmis.

REF. :... 

E paradis... 
Cum ti-am promis BIS 2 
Si tot ce vreau 
E langa tïne sa stau

Versurile sună cam așa, și apoi se repetă pentru a crea o melodie, dacă o putem numi așa.
Nota maximă pentru efort, pentru compoziție și originalitate lucrurile stau altcumva, puțin foarte diferit.

Nota ? 5/5 Migrene 


.....oh da, am revenit !
 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

Gâtind cu Alex #3 - Brioșe cu vanilie și banane