Recenzie #36- Five Finger Death Punch - Got Your Six (Album 2015)




Five Finger Death Punch
trupa formată în 2005 în minunatul Las Vegas scoate anul acesta un nou album numit Got Your Six, care este al 6-lea album a trupei. Îmi este cu atât mai greu să fac o recenzie după ce mi-a plăcut foarte mult Wrong Side Of The Heaven (..), deși volumul unu a fost mai bun decât al doilea tot face un album destul de bun.

Din păcate acest album nu are consistența albumelor trecute cât și acel impact emoționant care îl au unele piese din trecut cum ar fi ”Coming Down”, Remember Everything” sau ”Wrong Side of The Heaven”, pentru că acest album merge doar într-o direcție la fel ca albumul celor de la Bullet for My Valentine (Venom) . Acesta nu este un lucru rău dar când ai piese atât de bune și cu un mesaj ca și cele menționate mai sus, tu vii cu 11 piese în care vobești despre cât de furios ești tu pe lume și că pui la îndoială tot .

Asta este în regulă dacă faci un album despre asta, dar nu două, trei, aproape toate. Five Finger Death Punch devine Taylor Swift a metalului? Normal că nu, doar că mi-aș dori să experimenteze și ei puțin dar atunci s-ar enerva fanii lor bătuți în cap că ”ce s-a întamplat cu trupa mea favorită” în timp ce aruncă cu sticle de bere în pereți.

Dar au fost și surprize plăcute cum ar fi chitarele acustice din ”Question Everything” sau melodiile ”Ain't my Last Dance” cât și ”Wash it All Away” .  ”Digging my Own Grave”  chiar mi-a plăcut, a avut un intro foarte bun, și piesa este în ton cu toate celealte dar vocea lui Moody dă atât de bine cât și solo-ul  Zoltán Báthory, cred că aceasta este piesa mea favorită de pe noul album.
Piesa care dă titlul albumului este chiar și prima piesă, care ne introduce în spiritul albumului, și după cum începe poți spune că Ivan este destul de Moody *da glumă proastă*. Nu pot să zic că este o piesă rea, dar nici cea mai bună piesă a lor.

Piesa este încheată cu ”Boots and Blood”, ce am zis mai sus de cât de nervos este Ivan și cum se exteriorizează într-un mod bine cunoscut de el. Nu cred că voi asculta de foarte multe ori această piesă dar am zis că să o fac doar pentru a face recenzia albumului.
Poți să zici că este ca și ”Under and Over it” dar fără să fie atât de bună, sau bună în general.

Pot să înțeleg când ai o piesă, două, trei care sună cam la fel dar nu 11 piese din care să-mi facă plăcere să ascult 4 melodii, ca restul să fie atât de generice încât să nu mă mai intereseze prea mult, hai 5 dacă punem la socoteală și ”Jekyll and Hyde” .
De ce au alese cele mai clișeice titluri posibile?


 Când toate reprezintă aceiași chestie, chiar mă așteptam mai mult de la acest album. Dar eram sceptic după ce am auzit ”Jekyll and Hyde” și mi-a fost frică, dar se pare că este așa cum m-am așteptat. După titlul pieselor și coperta albumului mi-am dat seama că ar fi un album mediocru și se pare că așa și este și mă doar ținând cont că-mi place trupa, dar hei mai au încă 5(4 dacă iei Wrong Side of The Heaven (..) vol I și II împreună)  albume care merită ascultate, și 5 melodii de pe acest album

Nu știu ce notă să-i dau, dacă nu mi-ar fi plăcut atât de mult încât să le ascult restul albumelor probabil că i-aș fi dat o notă mai mare, dar ținând cont că sunt fan al trupei și mi-au plăcut multe din piesele anterioare o să-i dau un 2/5.




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

Gâtind cu Alex #3 - Brioșe cu vanilie și banane