Recenzie #35 - Bullet For My Valentine - Venom (2015)




Trupa de metal din Țara Galilor numită Bullet for My Valentine va scoate un album în 14.08.2015 un album numit Venom, care este al 5-lea album din discografia lor.
După intro-ul numit ”V” albumul începe în forță cu No Way Out care este unul dintre single-urile albumului, care este și una din favoritele mele melodii de pe album . După No Way Out este Army of Noise care este tot unul dintre single-uri dar care încă nu a ajuns să-mi placă la fel de mult ca și No Way out .
Worthless începe foarte bine, și care m-a surprins  are un sentiment ca și cum aș cunoaște piesa de ceva timp, poate pentru că sunt familiar cu pieselor lor dar sună foarte bine . După extraordinara You Want a battle ? Here's a war . Care îmi aduce aminte de vechile piese de la Bullet, la fel cum și-au dorit și ei să revină cu ceva diferit față de Temper Temper și de Fever și pot să zic că au reușit .
Broken mi-a plăcut-o de când a început, și este o surpriză plăcută adusă albumului și chiar are un solo destul de bun.
Ah Venom piesa care dă și numele trupei, dorește să fie întunecată și la fel ca majoritatea sunt bune dar parcă se putea și mai bine, majoritatea pieselor se îndreaptă către același mesaj .
Sau poate aveam eu așteptări prea mari de la el ? Eu nu am fost unul care am urât Temper Temper deși la jumătatea albumului am început să zic că toate piesele sunt la fel și nu la fel de puternice .

Matt Tuck încearcă să facă melodiile să sune epice și chiar reușește asta . Skin are unul dintre cele mai bune intro-uri de pe album foarte pătrunzător și sună extraordinar. Dar probabil una din cele mai bune melodii trebuie să fie Hell or High Water 

Pe album mai apare și single-ul Raising Hell, care mi-a plăcut de când l-am auzit prima oară, am pus jos un link de la o piesă de pe varianta deluxe a albmului care se numește Playing God , plus că am vrut să vorbesc mai mult de piesele care nu nu sunt atât de cunoscute încă de pe album și nu doar despre single-uri

Dar albumul per total îmi place, foarte mult chiar,  nu la fel de mult ca Scream Aim Fire sau The Poison dar totuși este o înbunătățire față de monotonia prin care trec unele piese de pe  Temper Temper. Albumul este consistent fără nicio baladă sau vreo piesă mai calmă, și probabil asta și-au dorit dar parcă ar fi trebuit să aibă o melodie care să fie mai calmă și sentimentală ca și Hearts Burst into Fire, probabil melodia mea favorită de la ei. Poate aveam așteptări prea mari, pentru că îl așteptam de ceva timp dar nu am fost dezamăgit de el, foarte bun mai ales chitara și tobele, care sună foarte bine câteodată te fac mai distras de la vocea lui Tuck la cât de bine sună. Bullet for my Valenine s-au ținut de ce au știut după două albume care erau mai diferite față de ”rețeta” lor, dar nu este nimic diferit sau greșit în a experimenta. Se pare că anul acesta trupele revin la rădăcini, după albumul Drones de la Muse   și anticipatul album de la Disturbed, până la albumul celor de la Breakin Benjamin.
Nota mea este 4.5/5.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

Gâtind cu Alex #3 - Brioșe cu vanilie și banane