Pentru toți cei cu ”clasă” de pe facebook


Deci m-am culcat pe ploaie și m-am trezit pe soare, ori am dormit eu prea mult ori vremea a luat-o razna, una din două.
Oh da am dat și eu pe facebook și am văzut o postare de la un tip, care m-a făcut să-mi aduc aminte de ce am eu 100 de prieteni pe facebook, și la momentul inspirației aveam un număr imens de 115 oameni dar cum sunt  un om care nu acceptă toate mizeriile am zis să fac curat.
Și să revin la titlu acela mirobolant care te-a făcut să dai click mai rău ca și când vezi postările care îți zic cum te bate în funcție de zodie  .

Dacă distribui poze de la Poptămaș,Paler,Arsenie Boca și tot felul de pagini care-ți inspiră inteligență și îți dau încredere că tot ce faci și zici este bine, și că acele pagini sunt modelul tău în viață atunci am o veste să-ți dau, inteligența ta este la fel de mare ca și înălțimea lui Adrian Minune


A trebuit și să cercetez puțin

Dacă distrbui poze de genu, ”ai grijă cum conduci, cineva drag de așteaptă acasă” și tu n-ai nici bicicletă, sau că ”bărbații adevărați tratează cum trebuie oamenii” și distribui poze de pe pagina Tag Heur pe timline-ul tău, ca să fii șmecher și ca să impresionezi fetițele de 15 ani, aș putea să-ți zic bravo și că ești un cretin .

Știți tipele care distribuie toată ziua poze cu ”Nu sunt o tipă într-o mie, sunt una la un milion” și că se cred femei, nu copile proaste ce sunt, ci femei cu clasă și a doua zi le găsești beate la ora 18 în baruri. Deși înțeleg că băuturile scumpe sunt băute în general de oameni cu clasă socială care se bucură de aroma lor, dar dacă faci asta la ora 11 și bei din sticlă cu ce este mai diferit de o sticlă de Bucegi? Că este o băutură scumpă doar? Banii nu aduc clasa, exemplu Bieber,Bilzerian, sau alte exemple cu B.

Dar dacă asta înseamnă clasă pentru voi, felicitări, ura, 10, 10 cu steluță, doar că la un moment dat sper să realizați cât de penibil poate să fie și mai ales că pe facebook la un moment dat postezi un astfel de citat emoționant parțial, clișeic și care va face să fii admirat/ă doar de persoanele cu o inteligență la fel de mare ca a ta și că arăți ca un tâmpit/ă. Cea ce probabil și ești. Dar putem încerca să fim șmecheri și classy cât vrem pe facebook dacă în viața de zi cu zi suntem niște nenorociți.

Ce vreau să zic cu asta? Nimic, nu sunt eu în măsură să schimb acel gen de persoane și nici nu vreau să fiu, pentru că nu mă interesează soarta primatelor și cred că m-am  transformat în Adam Buckley cu această postare.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

Gâtind cu Alex #3 - Brioșe cu vanilie și banane