Gătind cu Alex #1 Sandwich-ul perfect

Bună Vinere și vouă,

Nu știam că e vineri până acum vreo 15 minute, așa că în această zi de vineri am zis că încep o nouă rubrică în blogul meu minunat că și așa mă laud că scriu despre orice.
Dar nu știam ce să fac așa că am mers în bucătărie și am găsit întâmplător niște burgeri care stăteau pe acolo și am zis că să fac ceva cu ei, cum se fac ei vă întrebați?

Pasul #1

Iei carnea tocată, sau carnea pe care o toci, pui ceapă,condimente,îndemânare și curaj și te pui pe treabă. În cazul acesta doar carnea tocată, ceapa piper, sare și niște semințe de chilly în carne ca să fie puțin iute.

Pasul #2

Una bucată de cratiță cu ulei, după ce masezi ușor carnea în niște bile mai mari care se vor micșora în timpul prăjirii și aștepți să se facă, după aceia le scoți și lași să se răcească într-un bol și va arăta cam așa
magical produs din care găsit în bucătărie





Pasul #3                                                                                                                                       


Tai ușor roșia, adică iau roșia, o spăl o pun pe margine o tai, tai chestiile tari, apoi cu cuțitul magic le feliez








Pasul #4 

După ce am tăiat roșia, și în mod miraculous nu mi-am tăiat degetele, iau pâinea (chestia aia minunată din grâu, și o pun la prăjit)

Așteptând să se prăjească
 Pasul #5

Iei oul, din frigider, te uiți la el, e frumos acum îl pui într-un ibric, pui apă peste el, și aștepți circa 5 minute să se fiarbă.



Uitând-umă insistent la ceas ca să nu-l fierb moale ci tare



Pasul #6 Opțional                                                                                                                                                                
Între timp ce se răcește oul am zis că să-mi fac un ceai
                                                                                                        .
Deschid dulapul, aleg ce ceai doresc, în acest caz de mușețel

Pun apă la clocotit, nu fiert pun plicurile de ceai (6 în acest caz la 1,5 litri de apă)

Torn licoarea magică în cană

Adăugați ușor roșia peste pâine prăjită

Selfie cu cuțitul

Te uiți insisntent la ou până când cedează și se sinucide ca să-l poți felia

Pui oul sub roșie, sau dacă trăiești periculos peste

Pui cealată felie de pâine, și acea felie nu este arsă ci doar mai bronzată, rasiștilor

Și la final ar trebui să arate cam așa

Sau așa încercarea numărul 2 ,pentru că-s prea slab să-mi pese de cholesterol și chestii.



Aceasta a fost prima mea încercare de a găti, chiar dacă nu în sensul real al cuvântului dar poate data viitare mă aventurez să fac ceva mai complicat.
Această postare este o parodie la adresa emisiunilor culinare care te învață să faci sandvișul perfect. Pentru că nu este nevoie de așa ceva, l-am făcut deja .



Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

Gâtind cu Alex #3 - Brioșe cu vanilie și banane