Cele mai cretine lucruri găsite pe Google

Este duminică, sunt aici 35 de milioane de grade și mă topesc de parcă aș fi în Mordor. Cum am luat o pauză de la Tineri Titani, am zis că să văd ceva pe YouTube și era un video cu cele mai stupide chestii de pe internet, da mă uit la Danger Dolan și am zis că să fac și eu asta.


Internetul este ceva minunat și plin de lucruri atât interesante și stupide și cum la noi găsești mai rapid internet decât apă, am zis că să văd și ce se mai caută prin țărișoara noastră .
Așa că am deschis Chrome ca și invitat ca să nu interacționeze cu căutările mele și am pus cuvinte simple acolo iar ce a ieșit...păi mai jos. Și așa aflăm de ce sunt preocupați românii .
Se pare că jocurile și metin încă sutn la modă, și mai ales că sunt mai prioritare decât căutarea unui loc de muncă

Păi cred că tipa și-a răspuns la întrebare, de aia este singură, pentru ce balonată din cauza castaveților amari. Și pentru că este proastă 

Mănăstirea prislop este în județul Hunedoara unde are un rating de 4.8/5 . Iar pentru Thailanda și Nepal recomand hărțile Google

”cât de predispus este să te bată în funcție de zodia lui” dacă cauți asta pe google presimt că rata este de 100% din cauza lipsei de substanță cenușii din mintea ta. 

Ce face un procuror înțeleg, ce face un consilier juridic înțeleg, dar ce face Ponta? De Victoraș ne doar pe noi acum?

”Ce muzică îți place” nu știi și cauți pe google un răspuns la asta? Ce muzică asculți în funcție de nota de la bac ? Cu bac sau fără bac manele  tot la fel sună . 

Se pare că singurul cine poate știe răspunsul la asta este ask.fm 

Iar ce face Ponta și Cotabiță, dar Simonuța probabil își numără banii pe undeva pe la soare.

Nu, nu suntem păsări călătoare. ci suntem oameni care câteodată așa mai rar, gândim dar nu și cei ce au scris asta pe Google.

Ah ce am învățat astăzi? Că românul nu știe, ce vrea, sau ce să fac, dar se gândește la spiritualitate cât și ce face Victor Ponta, pentru că este mai important să știm ce face altul decât să ne vedem de problemele noastre pentru că #România . O țara plină de oameni atât de altruiști și buni la suflet care se gândesc doar la bunăstarea altora nu a lor ci la calea spirituală nu cea materială

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

Gâtind cu Alex #3 - Brioșe cu vanilie și banane