Autopsie Muzicală #33 MUSE- Drones (2015 Album)

Muza - Droneluţe
Cred că ar fi timpul să scriu ceva şi pe acest blog, ţinând cont că nu am mai scris de nu ştiu cât timp. Şi aş putea adăuga tot felul de scuze, cum că, am fost ocupat, sau că vine sesiunea sau că am avut proiecte sau cum îs implicat în proiecte de volntariat sau alte chestii de acest gen.

Şi să fiu sincer, nu am minţit până acum, doar că nu prea am avut timp şi dispoziţie şi nu vreau să arunc o postare acolo doar de dragul de a fi, că dacă nu-mi place oricum aş fi şters-o aşa că am zis să aştept să scriu despre ceva care să-mi placă .

Şi am tot auzit că se va lansa noul album de la Muse luna aceasta, şi că ei tot au încărcat piese pe al lor canal de YouTube am zis că să văd cum sună albumul, şi să fiu sincer mă aşteptam să fie bun, dar nici în halul ăsta .  Acum ar trebui să fiu obiectiv şi chestii, dar nu o să o fiu, Muse sunt trupa mea favorită şi e clar că o să fiu subiectiv şi o să zic de bine şi de rău dacă este cazul .

Acum cred că oricine poate să caute pe Wikipedia albumul şi să afle cum se numesc piesele şi cine le-a produs (am pus şi link pentru ăia leneşi)
Dar ei s-au întors la origini după ce au schimbat tema în ultumele două albume adică 2nd Law unde au introdus elemente electronice cât şi The Resitance unde s-au inspirat mult din muzica simfonică, şi ei au dorit să ajungă la origini ca şi în primele albume şi ghici ce ? Au reuşit asta, foarte bine chiar.

De la ritmul violent al pieselor până la calmul ultimelor piese care să fiu sincer m-a impresionat foarte tare vocea lui Mattew Bellamy. Albumul este mai complex şi profund decât pare, el vorbind despre cum oamenii sunt doar nişte drone şi sunt controlaţi de alţii cu sau fără ştirea lor, exemplu făcând piesa Pshyco căreia i-am făcut şi recenzie aici  , dar nu vreau să dau spoilere, mai mult decât am făcut-o deja.

Au fost câteva piese care m-au impresionat şi am să las o listă în funcţie de timpul petrecut ascultând-ule şî în funcţie de preferinţele mele, cel puţin în acest momemt.
The Handler
Pshyco
Mercy
Dead Inside
Reapers
Defector
Revolt
Drones

Nu am digerat albumul de mai multe  ori încât să fiu atât de hotărât că piesa X îmi place mai mult decât piesa  Y, pentru că mi s-a părut un album foarte bun şi piesele fiind bune, fără să zic că JFK a fi o piesă proastă şi Drones este cea mai bună (fiind doar un exemplu, este Muse nu există piese proaste la ei) şi unul din cele aşteptate de mine, chiar pe primul loc ca apoi cel de la Mt Eden, Nero şi poate că Bullet For My Valentine dacă o să mă întorc să îi ascult, deşi nu cred că o voi face cum o făceam.
Dar să revin la oile noastre, mi s-a părut un album bun, care să mai închidă gura celor care au zis căn nu va fi un album atât de bun pe cum au sperat ei că va fi, chiar dacă au zis asta înainte să-l asculte pentru că ei ştiu tot, ce nu-mi plac fanii ăştia . Dar nu-mi pasă, că la finalul zilei, am ascultat un album Muse care tot este mai bun decât 80% din ce se produce acum .

Ta-TA