Abandon


Nu credeam că o să zic asta, mai ales cu cât patos şi chef am început acest blog, dar lucrurile se schimbă, câteodată mai în bine, câteodată mai în rău.
Nu o să renunţ la blog, pentru că nu încă un motiv destul de bun pentru a face această mişcare care să fiu sincer m-ar întristra ţinând cont că am inestit timp şi sentimente în crerearea acestui blog şi totuşi pot să mă mândresc cu el ţinând cont că a avut momente de glorie, şi mă mândresc cu el cu bune şi rele.

Dar cred că a venit un moment când am zis că o să renunţ la blogging pentru o perioadă, nu ştiu până când ,poate fi mâine sau peste două luni, dar o să revin pe aici, sau cel puţin asta este ideea



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

Gâtind cu Alex #3 - Brioșe cu vanilie și banane