Oh tu Patr(h)otule

Acum seara după ce am ajuns și eu pe acasă am zis că să merg până la bunică-mea să văd cum este, ținând cont că este bolnavă și cum stă doar la câteva case depărtare nu mi-a fost atât de greu să fac asta.  

Și după ce am vorbit cu ea câte ceva am văzut că se uita la televizor, și după ce a mutat de la știri a dat pe Trinitas, și în loc să văd popi cum împărtășesc vorbele Domnului despre cum să fii umil și chestii în timp ce ei au haine de aur și mașini de sute de mii de euro, am văzut că era un  reportaj la o academie militară unde am văzut doi roboți tineri studenți care vorbeau despre patriotism .

Reporterul a întrebat pe primul hai să-i zice Marcel. Iar Marcel a zis ceva legat de Dumnezeu și despre faptul cum noi trebuie să fim patrioți pentru că să protejăm străbunii și țara și nu doar pe noi ci și pe aproapele nostru.

După ce a vorbit Marcel a venit rândul unei fete, să o numim Maria iar răspunsul ei m-a făcut să-mi fi dorit să înghit clor în timp ce dau o piesă de a lui Sandu Ciorba pe repeat. Ea a spus (printre altele) că, ea nu a putut să plece din țară ca și alți tineri care erau lași fugind fără să se uite în spate și că ea asta simte că este bine și că trebuie făcut pentru țara .
După ce au vorbit acești tineri încântători și minunați, care nu sunt deloc niște roboți care să facă doar ce li se ordonă, pentru că ei sunt niște ființe foarte inteligente și cu o opinie formată de ei asupra oricărui subiect dat, a venit rândul unui preot militar să explice cum stă treaba cu patriotismul. Și din cauza asta am înțeles că orice s-ar întâmpla nu poate fi rău cât timp îl ai pe Dumnezeu lângă tine, deoarece știm că el este pe post de talisman norocos și te ferește de gloanțe și de tot ce se poate întâmpla. După care zice că viața de militar este ca și cea de enoriaș adică nu este grea, ca în următoarele minute să zică că este grea cu bune cu rele.

Acum eu nu mai pricep nimic, ori este grea, ori nu este? Dar știu o chestie,că piesa Pshyco de la Muse are dreptate, deoarece ei sunt (vor fi) doar niște drone, ”programate” să facă ce vor alții și că o să o facă fără să aibă vreo ezitare în îndeplinirea misiunii lor. Sau poate că mă înșel eu, cine știe poate că acei doi tineri chiar erau niște persoane minunate nu unele forțate de împrejurări, sau familie să meargă acolo și că vor fi niște protectorii ai patriei. niște adevărați eroi naționali.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

Gâtind cu Alex #3 - Brioșe cu vanilie și banane