Comunitatea Panseluță din Valea Iepei

Nu-mi plac grupurile de pe facebook, mai deloc și am să vă zic și de ce:
În primul rând pentru că se postează mult și aiurea de la subiectul acelui grup creat.
B) S P A M , mult și degeaba de la oameni care fac reclame la detergenți sau la slujbe miraculoase unde poți face mii de lei doar stând în fața calculatorului doar câteva ore pe zi, la cei care iși vând mizeriile pe facebook.

Apoi mă refer la zecile de grupuri inutile, care există pentru că există câte un firicel de iarbă, sau atât de multe grupuri de ”rockeri” unde se postează aceliași melodii iar și iar și iar, sau când cineva postează ceva ce nu este atât de acceptat de majoritatea *cretină* se începe Al Doilea Război Mondial pentru că cineva a putut să îndrăznească să cutezeze să posteze ceva ce altcuiva nu îi place.
Sau la cei care știu totul atât de bine și opinia ta este greșită .

Mamă cât de mult îmi plac oamenii ăștia, sunt la fel de utili ca mucegaiul pe perete. Mai sunt grupuri care sunt să te ajute pe tine, tu persoană singură care treci prin rele, pentru că există cineva pe lume care să fie atât de bun/ă încât să-și petreacă timpul ajutând o persoană anonimă doar de dragul de a o face. TREZIȚI-VĂ OAMENI BUNI!

Eh mă chinuiesc aiurea aici, mâine o să fie un grup a celor care urăsc grupurile pentru că urăsc grupurile ce urăsc alte grupuri.



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii