Autopsie Muzicală #32 Three Days Grace - Human (Album 2015)

Ah ce zi minunată, dar păcat că plouă și că e frig. Că de altfel ar fi fost o zi bună, de stat în casă și făcut altceva. Și am zis că să ascult ceva și am găsit noul album de la Three Days Grace .

Deși nu îi mai ascult atât de mult de când a plecat Adam dar am zis că totuși să îi dau o șansă că și așa era o zi moartă, așa că ce aveam de pierdut ?

Știam deja Human Race, Painkiller cât și I m machine  de pe pagina lor de YouTube (unde surprinzător încă sunt abonat), așa că știam la ce să mă aștept dar am fost surprins.

Dar albumul nu a fost chiar ce m-am așteptat să fie, nu zic că nu este bun, pentru că aș minți să zic asta. Dar nu mi-a dat acel sentiment care îmi dădeau cele vechi. Poate pentru că eu am crescut cu Adam, și îmi place mai mult vocea sa, și poate de aia sunt mai subiectiv în tranșarea albumului.

Dar după prima parte care este mai energică parcă revin la un stil mai calm ca și cum cântă Matt Walst, de la My Darkest Days. Și se vede că și-a pus amprenta asupra albumului. Și asta este perfect normal dar pentru mine, cel puțin nu este Three Days Grace-ul cu care m-am obșnuit și crescut să zic așa. Și de aceea îmi este cam greu să îi reaiau să ascult mai ales că acum au un nou membru care este și vocea lor. Poate că am vrut eu altceva, poate că mă așteptam la ceva familiar și mi-a fost oferit cu un aer diferit dar nu atât de mult față de cât credeam că ar fi.

Îmi place vocea lui Matt pe acest album,chiar sună bine dar inevitabil nu am cum să nu-l compar cu Adam  Gotier pentru că trebuie să îl compar dar nu am cum să o fac. Sunt diferiți dar timpul nu stă în loc și lucururile se schimbă .
Mi-au plăcut mai mult Human Race,Fallen Angel,Landmine, I m machine,One Too Many.

Mă așteptam să fie mai rău să fiu sincer, dar nu este și asta mă bucură.Am fost chiar plăcut surprins de calitatea pieselor chiar am dat replay de câteva ori la Fallen Angel pentru că mi-a plăcut și probabil singura care îmi voi aminti mai în colo.Simt că ar fi putut fi fost mai bun, dar poate altă dată  Dar nu este nici albumul de care au nevoie fanii Three Days Grace, este cel pe care îl merită.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

Gâtind cu Alex #3 - Brioșe cu vanilie și banane