Țara lu' Pește #4 Fotbal nu spitale

Google images iar m-a ajutat


Deoarece am zis că să nu mă ocup doar de chestiile locale, adică nu Țara Bihorului, am zis să mă iau și de chestii care nu mă afectează neapărat doar care mă enervează dintr-un anumit motiv. Așa că de această dată voi zice o povestioară despre cum într-un oraș din frumoasa noastră Românică s-a făcut o academie de fotbal în loc să se consolideze spitalele sau ceva mai important pentru că dacă îi oferi omului fotbal nu are nevoie de altceva nu-i așa?

Ținând cont că în oraș sunt 5 spitale *7 dacă le iei separat)
Cel Județian  care cică este deplorabil, deși refăcut în proporție de 70% dar tot are mari probleme.
Maternitatea  care deși este nouă, îi deschisă doar pe jumătate și nu poate funcționa la capacitate maximă, pentru că nu există echipament sau personal pentru el. Cel TBC și Psihiatrie sunt două în unu (că dacă nu mori la primul să înnebunești la la doilea) Cât și unul de Infecțioase și Dermatologie.
Dar se pare că spitalul CFR este în stare bună . Deci din 7 spitale unul este mai în regulă și ei fac academie de fotbal pentru că asta consideră ei că ar fi important pentru viitorul orașului .Măcar școlile sunt cât de cât în regulă din câte am auzit.

Pot să înțeleg importanța sportului în viața orașului dar nu știu ce să zic de afirmația ”O DORINȚĂ, UN VIS, O CHEMARE! Copiii (nu câțiva copii, ci toți copiii (utilizând pe toți ”i”) pasionați de sportul rege se vor putea antrena într-o nouă școală de fotbal care care le va putea oferi toate condițiile de care au nevoie pentru a-și urma visul acela de a ajunge fotbaliști” (Citat din articolul ăsta, din ”News Mehedinți” ),mi se pare puțin prea exagerat și mult prea de tot încât să zici că asta ar fi mai important decât orice altceva.
Da sportul este important în viața noastră, dar nu cred că ar trebui ca acei bani să fie folosiți în asemena fel ci la ceva ce ar putea ajuta pe alții. Cum ar fi școlile, pentru că educația este foarte importantă, dar nu și la noi unde nu prea contează atât de mult asta.
Viitorul este fotbalul, dă-o în colo de școală că aceea este pentru mojici . Fotbal= Succes Instant.
*Dar nu le zice nimeni că rata de succes este minimă la fel de mică ca și cea a ajunge un viitor politician în țara noastră fară a avea o afilere politică sau a utiliza ”tradițiile”*

Dar NU E PANICĂ MAN, cât timp avem școală de fotbal și cerul este albastru,și oameni au locuri de muncă și iarba este verde. Dar când copiii ăia o să crească și o să realizeze că au făcut aiurea asta (Nu zic că toți, dar marea majoritate nu au vreo șansă fară ajutorul ”tradiției” care este răspândită și utilizată în Românica) și apoi îți dai seama că nu totul e roz și că poate așa a fost să fie .
Acum o să par puțin ipocrit ținând cont că și din specializarea mea rata de succes este destul de mică, dar spre deosebire de ăștia care dau picioare în garduri (cu stil) eu reușesc să mă mișc cumva (sau nu). Doar că mi se pare aiurea că la noi, iar folosim banii cum nu trebuie, sau că sunt 15 biserici pentru că oamenii sunt mai ușor de îngropat decât de îngrijit.


Dar asta este România, nu mă aștept la mai mult cum există spirt cu premii, taxă pe cultură, există și academii de fotbal în loc de spitale.




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii