1 Martie - Ține un mărțișor


Ah ce zi frumoasă, păsărelele cântă, ghioceii sunt afară și totul este atât de frumos și plin de fericire, pe facebook, deoarece afară plouă, păsările nu cântă dar măcar există ghiocei (într-o oarecare măsură)

Și am intrat de dimineață pe facebook și am văzut asta



Luna în care sunteți răsfățate de bărbați ? LUNA ?
Dar scuză-mă, februarie ce a fost luna bărbaților ? 14 februarie ce a fost ziua fotbalului? 24 Ziua berii? sau nu știu eu ceva?  Nu este ca și cum asta ar fi fost a doua lună în care o să primești ceva (sau nu).

Dacă ar fi fost invers ar fi fost o problemă, feministele ar fi sărit și urlat ca și un pește fără aer pe uscat, dar așa nu este nicio problemă #doublustandard și totul este corect nu-i așa?
Ipocrizia asta, dacă era asta tot bărbații erau de vină și cum ei sunt nesimțiți și nu pot să-și exprime sentimentele, dar nu îți exprimi sentimentele printr-un mățișor sau o floare care o să moară oricum în două zile, sau un obiect ci prin fapte și sentimente. Dar se pare că este nevoie de o dovadă. Palpabilă probabil de câteva Karate, aur sau argint.

Deși nu e ca și cum lunile astea ar fi fost doar pentru femei (sau în mare parte), ah câtă fericire și postări cretine pe facebook în zilele astea, dar și eu sunt entuziasmat de ceva.
Măcar există MWC 2015 la Barcelona.

Bucurați-vă de cadourile voastre care să vă exprime și evidențieze superficialitatea și faptul că apreciați un om doar dacă primiți chestii fără o valoare sentimentală dar cu una materială.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii