Viața e grea

Viața e grea, a început școala și chiar pot să zic că știu suferința de a te trezi la ora 7 și de a începe cu mult entuziasm (lipsă) începerea școlii . Dar este momentul să vă zic că pe mine nu mă afectează deloc ,eu m-am trezit atât de bine la ora 8 ,ca apoi să mă îngrozesc două ore la examen, dar această este altă poveste .

Dar da , aceste sunt știrile care vor supăra multă lume și nu din cauza redactării mele jalnice ci din cauza întâmplărilor afectate de acest sistem școlar cât și de vremea „fantastică”  care iți face un chef să mergi la școală sau să aluneci ca și mine ,în timp ce vezi că vine o mașină pe trecerea de pietoni când pierzi tramvaiul, deci da bună vreme.

Dar dacă trebuie ,nu ai ce să faci .Adică ai putea renunța dar atunci ai deveni om al străzii în ceva timp, sau hipster , ăștia sunt  ușor de confundat din pricina aspectului lor .Dar omul străzii nu are barbă și haine ironice sau iPhone .

Deci da școala este un șir de suferințe pentru a-ți face un rost în viață ca să ai alt șir de suferințe ca să ai o slujbă,  o casă , un câine și o familie care să-ți aducă și ei suferințe pentru că.... viața e grea .




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

Gâtind cu Alex #3 - Brioșe cu vanilie și banane