The Fault In Our Stars : Recenzie

 Să fiu sincer am văzut filmul acum ceva timp ,în vară să fiu mai exact dar mi s-a părut prea teribil pentru a îi face o recenzie, dar azi când am vorbit cu Julia  despre recenzii la filme mi-am adus aminte de el și am zis că și așa nu am mai scris de ceva timp așa că fie.

Aș putea zice că mi-a plăcut filmul, și că m-am bucurat uitând-umă la el ,dar asta ar însemna să mint. Pentru că a fost opusul ,și asta este spus foarte frumos la adresa acelui film supraevaluat fără sens .
Aș putea să mă leg de povestea teribilă lungită doar ca să stoarcă câte un plânset într-un mod tragic al personajelor din acel film . Sau despre cât de clișeic ar fi filmul . Dar a avut un succes în box office ,chiar dacă mie mi s-a părut tras de coadă și prea exagerat pe a locuri .

Dar poate este un film bun ,dacă ai 12 ani ,și îți plac chestiile de acest gen . Dar cum nu sunt și nu m-a impresionat deloc filmul fiind mai mai teribl ca decât mă aștepam să fie în primul rând și nu înțeleg de unde atâtea reacții pozitive pentru un film atât de teribil .
Sincer  am să mă bucur când va apărea partea a doua The Fault In Augustless ,poate aia mă va impresiona și poate că voi fi mai mișcat deoarece de această dată nu am fost deloc într-o încercare tragică de a numi film.   Poate că cartea după care a fost bazată  ar fi fost bună deși puțin probabil  ținând cont filmul .

Și nu vreau să aud ”Bine da tu ești băiat ”  , da sunt dar nu schimbă faptul că filmul a fost mult prea tare tras de coadă pentru a avea acea poveste cât și criticile mult prea pozitive la adresa lor .





               

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

Gâtind cu Alex #3 - Brioșe cu vanilie și banane