Țara lu' Pește #1 - Spirt cu premii

Nu, nu am început să folosesc metoda celor fără casă de a se simții bine, ce doar am văzut ceva dubios astăzi . Și așa m-am gândit să deschid o rubrică nouă în acest blog intitulată Țara lu' Pește unde voi scrie despre întâmplările mele sau ale altor persoane legate de unele subiecte anume .

Astăzi în sfânta zi de duminică ,cum am dat și eu pe acasă am zis că să merg până la ai mei bunici .
Zis și făcut, și cum era o vreme bună m-am bucurat mai mult că am zis că am scăpat de vremea asta nasoală dar după cei 40,000 câini care m-au urmărit și după cei 50 de kilometri pătrați de noroi am dat de un trotuar unde totul era cam ca și în poza alăturată
Walkin on ice like a baws 
Iar eu simțind-ună ca Iisus pe apă...înghețată pentru că
totul era ud și gheață dedesubt .


Am ajuns și eu acolo după ce m-am enervat pentru că atunci când treceam pe lângă un magazin am văzut
o adunătură de crea  tineri . Care să zicem că dădeau muzica destul de tare . Și aici nu mă refer la telefon
ca orice cocalar adevărat, oh nu ăștia erau mai OG
decât cei care asortează pantofii de lac la pantaloni de sport, ăștia aveau o boxă externă cu usb în care aveau un stick unde își puteau asculta manelele atât ei cât și cei care se aflau la 50 de metri în oricare direcție .
Să nu menționez că din cauza lor nu am ascultat cu plăcere Avenged Sevenfold -Shepard of Fire .

Deci mulțumesc vouă că mă faceți să fiu și mai enervat de rasa umană .
Cum am ajuns la bunică-mea am văzut că trebuie să-mi curăț ai mei ochelari care erau prăfuiți și am zis să-mi împrumute puțin spirtul și când o face ce văd ? ”Caută sub capac” , și am făcut-o și scria ”mai încearcă” și am realizat două chestii .

1 Că vederea mea este teribilă
2 De ce cineva ar face un concurs la spirt? Ca să aibă o șansă de câștig ăștia care beau lichid de parbriz ? Să facă și ei un ban încât să nu mai fie nevoiți să cumpere spirt ? Sau este o schemă de marketing a celor ce fac spirtul ca să-și sporească câștigurile în speranța că va fi cumpărat de mai mulă lume, pentru că se pare că este mai convenabil pentru ei ă cumpere spirt decât băutură adică se îmbată mai ieftin, mai rapid . Toată lumea are de câștigat se pare .

”Bani cu Topanu să câștigi tot anu”  și așa devin oamenii străzi bogați se pare . Genială idee Scandic .
Nu era ca și cum avem destui proști celebri, nu am avea nevoie de mai mulți



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii