Simt că am 12 ani din nou .

Eu nu prea mă uit la televizor, în mare parte pentru că nu-mi place ceea ce se difuzează doar că acum ceva timp am fost la mătușa mea și am avut parte de momente plăcute cu  al meu văr, care are 3 anișor la fel cât am și eu în interior.
Și pentru că nu-mi place canalul său de desene, și singurul șoarece pe care am să-l accept va fi deadmau5 am dat  pe Boomerang, și unde am văzut niște modificări foarte interesante . Iar cum singurele chestii care le văd la televizor sunt desenele și documentarele am început să-mi pierd timpul uitând umă la desene și mi-am adus aminte de desenele pe care le urmăream când eram mic și m-a cuprins o stare de fericire și căldură sufletească la fel ca și când m-am ars cu supă într-o seară .

Și prima chestie pe care am văzut-o au fost  Looney Toones - Micii Poznași , și când i-am văzut mi s-a umplut inima de fericire și căldură la fel când mănânci o supă prea fierbinte .
Și am devenit ca și Garfield unul dintre favoriții mei ,adică doar dorm și mănânc , aș putea zice că este o scuză pentru că viața la facultate este atât de grea, sau pentru că sunt leneș.

Dar apreciez că Boomerang postează desene care să fie vizionate de întreaga familie și că nu sunt  teribile încât să te facă să arunci televizorul pe geam, ca și alte programe.
Am mai văzut Pantera Roz care mi-a plăcut mult, atât de mult încât aveam o jucărie de pluș cu ea.
Bine nu or fi ursuleții mei îndrăgiți dar tot îmi place, și dacă aș găsi-o atât de bine ar fi că am pierdut-o la un moment dat undeva prin casă . Chiar mă bucură faptul  că mai pot să mă uit la ceva bun la televizor, și să-mi aduc aminte de zilele când eram mic și mi se părea totul mai frumos.

Când o să mai am timp o să încerc să dau o șansă și Animalicilor , și poate o chem pe mama să ne uităm la Scooby Do ca și când eram mic, și apoi poate o facă să asculte Five Finger Death Punch .



Și cred că mi-am găsit un nou ton de apel la telefon

Comentarii

  1. Noroc cu Andrei ca mai vezi si tu ceva frumos la televizor.Si sunt convinsa ca peste 10 ani o sa asculte si el Five Finger Death Punch.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ar fi frumos, și da mulțumesc lui Andrei pe această cale dacă ar fi lăsat mai mult pe un canal dar a fost bine.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii