Sfântul ia-mi cadou

Azi mă simt creativ , poate pentru că nu am dormit mai mult de 4 ore și încă nu gândesc normal, deși asta nu ar fi o noutate nepărat.
Deci 14 Februarie Sfântu Valentin , singura zi în care trebuie să arătăm afecțiunea pentru persoanele dragi din an, în afară de Dragobete apoi 1 Martie, apoi 8 Martie .
Pentru că în altă zi nu poți să faci asta doar azi (și poate cele menționate mai sus) . Nu-mi plac sărbătorile inventate sau mazărea .

Deși pe acest blog scriu și chestii care îmi plac și despre care am o atitudine pozitivă, dar nu este postarea asta . Și nu am să mă iau de faptul că ar fi doar o sărbătoare inventată, cel puțin acum .Ci de faptul că suntem presați să cumpărăm tot felul de lucruri mai mult sau mai puțin utile unde să ne arătăm afecțiunea, sau doar încercând să o facem.

Arată-i afecțiunea cumpărând-ui un buchet de plante care vor muri ,în câteva zile și bomboane să vezi cum va deveni mai grasă și nesigură pe sine și tot vina ta va fi pentru că i-ai luat alea în primul rând .

Și cei care vă plângeți că sunteți siguri, cred că puteți face rost singuri de o ciocolată ca să nom nom nom .

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

Gâtind cu Alex #3 - Brioșe cu vanilie și banane