Clubul Pițiponcilor

Vă scriu asta în timp ce-mi storc ochii de fum, și încerc să înțeleg de ce cineva s-ar duce într-un bar ,club sau ce Dumnezeu ar fi ăla înbrăcat în cămașă strânptă când are o gălăgie de kile cât și o pițipoancă colorată lângă să nu menționez de faptul că aia ar avea nevoie de șpaclu să-și dea jos tencuiala de pe față . Și nu mă refer la un om anume ci la o majoritate foarte tristă care face această chestie . Dar hei ,se pare că este în regulă să stai să țuci o bere timp de 3 ore încercând să te balansezi ca o balenă pe uscat ca să te declari masculul feroce ca poate , dacă ai noroc să găsești o pradă și să îi cumperi ceva de băut ca să te lase cu ochii în soare .

Eu am fost acolo la o aniversare, că de altfel nu aș merge într-un asemenea loc în mod neapărat sau voit . Și nu poate pentru că nu este genul meu de distracție sau că nu ar fi fost în mod neapărat plăcut.
Deși m-am distrat să fiu sincer am avut nevoie de așa ceva, poate pentru a face și altceva diferit față de lucrurile mele obișnuite sau de ce aș zice eu la ”obișnuit” . Dar a fost o seară plăcută și exceptând faptul că la intrare mi-a cerut buletinul și m-a întrebat că dacă acel buletin din mâna sa ar fi al meu .
Și da este al meu, și nu mă refer la faptul că aș arăta ca un copil de 15 ani, pentru că arăt ca unul, dar nu aveam nevoie de încă cineva care să-mi confirme faptul că aș arăta ca un copilaș .

Și să nu zic de faptul că am văzut copilași mai tineri ca mine care erau acolo, cu sticlele de bere și unii oameni care păreau părinții lor ,deși nu erau doar oameni care se distrau și ei să-și retrăiască tinerețiea pe care n-au avut-o pentru că părinții lor nu i-au lăsat să facă nimic .
Dar aia nu e problema mea, fiecare vrea să se simtă bine cât și să se elibereze de stres printr-un mod sau altul încât să uite de problemele proprii .

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii