Autopsie Muzicală #29 Shift feat Andra - Avioane de hârtie

În primul rând cine este Shift ? pentru că la ultima verificare tasta shift  nu avea atâta talent, dar nici acest ”artist” se pare . Oh uite-o și pe Andra, care este chiar ”artista” mea favorită* care vine să facă această piesă și mai interesantă.


Avioane de hârtie, ie.. 



Shift: 
A, B, C, D, E, 
La-nceput citeşti pe litere, 
Şi viaţa pare-o poezie 
Nu ştiai că poţi să zbori 
În avioane de hârtie. 
Spunea profu' de mate 
"Istrate, tu visezi, n-o să ajungi departe! " 
E ciudat cum trece timpu' 
Complicat, e-atât de simplu. 
Mi-au spus că nu se poate, 
Dar nu le-am dat dreptate, 
Şi cea mai tare parte 
E că visele devin realitate... 


În primul rând viața nu pare o poezie ,
Și nu știu cum tu poți să zbori că nimeni altcineva nu o face, deci este foarte suspicios.
Dacă este ”Complicat, e-atât de simplu” înseamnă că nu este complicat ci este simplu, sau una din cele două dar nu ambele.
Să-ți dau o veste tristă, visele nu devin realitate.


Andra: 
Vino cu mine 
Şi-ai să poţi cânta, 
Chiar dac-ai pierdut 
Tot ce mai conta, 
E-o lume-n care-i simplu să zbori. 
Vino cu mine 
Să pictam culori, 
Peste cerul gri, dincolo de nori, 
E-o lume-n care-i simplu să zbori. 
În avioane de hârtie, ie, ee.

Shift: 
Şi scriu dorinţe pe avioane de hârtie 
Când eram mic asta părea o fantezie, 
Azi e o nouă melodie. 
Stau cu chirie, deci tre să-mi ţin speranţa vie 
Sunt român, deci tre' să trag tare 
Şi tre' să am răspunsuri la orice întrebare, 
Îmi bate inima atât de tare, cardio, 
Când îmi aud piesa în cluburi şi la radio. 
Mi-au spus că nu se poate, 
Dar nu le-am dat dreptate, 
Şi cea mai tare parte-i că visele devin realitate. 


Iar aici vine Andra, cu o variantă parcă cu tematica  piesei ”inevitabil va fi bine” (după rău vine mai mult rău)
Și dacă ai pierdut tot nu cred că o să poți cânta sau să pictezi .
Și nu cred că este atât de simplu să zbori ,adică durează mult până faci un curs de pilot, sau poți să zbori dacă dorești mult mai ușor, deschizi geamul și *voilla*

OH! Şi nu au motor, 
Nu au elice, 
Dar zboară uşor. 
Speranţa e vie, în avioane de hârtie. 
E-o fabrică de vise-acolo-n inima ta 
Nu te da bătut şi o să poţi decola, 
În avioane de hârtie, 
Avioane de hârtie... 

Vino cu mine 
Şi-ai să poţi cânta, 
Chiar dac-ai pierdut 
Tot ce mai conta, 
E-o lume-n care-i simplu să zbori. 
Vino cu mine 
Să pictam culori, 
Peste cerul gri, dincolo de nori, 
E-o lume-n care-i simplu să zbori. 
În avioane de hârtie, ïe, ee.


În al doilea rând făcând avioane de hârtie, viața nu devine roz ,nu este totul frumos și plăcut și visele nu devin realitate și nu poți să cânți și să fii vesel/ă dacă ai pierdut totul pentru că după ce se termină piesa nu mai ai la ce să te întorci . Da piesa ar putea avea un sens motivațional dar este mult prea deplasat din cauza versurilor, la care nu s-a lucrat foarte mult pentru că sunt foarte ușor de memorat (cu sau fară voie)

Nu e ca și cum mă așteptam să fie o piesă bună sau ceva, este doar mediocră .
Pentru că în țara asta așa se fac banii din muzica mediocră, pentru că asta dormim să ascultăm și asta ne place .

Versurile sunt luate de pe Google, primul site care este afișat când zici ”Andra avioane de hârtie versuri”, și nu zic numele pentru că nu-mi dau de mâncare așa că nu le fac reclamă

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

Gâtind cu Alex #3 - Brioșe cu vanilie și banane