Autopsie Muzicală #28 Diggy Down - Inna

Prima recenzie de pe 2015 ,bravo mie .
Am tot încercat să evit această piesă dar nu prea am putut , așa că dacă nu pot hai să scriu despre ea .


Dar să revin la piesa Ineei ,care este fix cum mă așteptam să fie ,adică fără vreun sens anume ,ca orice piesă a Ineei dar oare are cele 3 lucruri care fac dintr-o piesă rea una a Innei.





Clip dubios fară haine - DA

Versuri fară sens - DA

Muzică electronică (neinspirată) pe fundal? - DA 

Bingo are toate caracteristicile unei piese rele , plus cele 3 lucruri care fac o piesă a Innei în general 


Hey boy I really love the way that you move

You wind me up up up on you

You know I’m down, diggy diggy down
Diggy diggy down
Down, diggy diggy down down donn

Slow down

Eh watch you hiding

Am I invited?
I wanna know, wanna know..

Headlights

You wanna night drive

I got my skin tight
I wanna go, wanna go..

No one has to know

It can just be you and me alone

Get yourself a dig into the show
And I let you




Hey boy I really love the way that you move

You wind me up up up on you

You know I’m down, diggy diggy down
Diggy diggy down
Down, diggy diggy down
Diggy diggy down

Closer

I wanna now ya

You be my soldier
You wanna try, wanna try..
Lights out
We gotta slow down
You wanna know how
We come alive, come alive..

No one has to know

It can just be you and me alone

Get yourself a dig into the show
And I let you

Hey boy I really love the way that you move

You wind me up up up on you

You know I’m down, diggy diggy down
Diggy diggy down
Down, diggy diggy down
Diggy diggy down 





Versurile sunt acestea dar nu-mi transmit nimic original sau special în sine doar bla-bla-bla-bla-bla urile specifice Innei . Dar ținând cont că are 13 milioane de vizualizări pe YouTube cineva tot o apreciază pentru ce fel de artistă este ea. Nu eu dar cineva o face . Plus că are peste 1 milion de abonați pe YouTube cât și mai mult de jumătate de miliard de vizualizări în total ,deci bravo ei . Dar probabil zic asta pentru că nu este genul meu de muzică ,dar sta un înseamnă că nu pot să-mi dau opinia despre ceea ce ar face ea . Deși după atâta timp de când cântă mi-aș fi dorit să aibă o evoluție mai bună nu să facă tot același chestii de ani de zile ,din 2009 după canalul ei de YouTube 




Dar ea a fost în stare să-și păstreze stilul după atâta timp pentru că știe că așa va avea succes . Piesa nu mă încântă în mod neapărat dar asta nu înseamnă că toată lumea este de acord cu părerea mea, și respect asta . Dar cum este al meu blog pot să-mi exprim gândurile în ce mod aș vrea eu .


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

Gâtind cu Alex #3 - Brioșe cu vanilie și banane