22 Jump Street - Recenzie

Am văzut 21 Jump Street acum ceva timp și în aceiași seară am pus la descărcat 22 Jump Street și după aia m-am uitat la Top Gear și am uitat de el .  Și au început sesiunile și am uitat de el , așa că azi când am avut puțin timp liber am zis să mă uit la el .

Mi se pare mai bun decât decât prima parte și de obicei nu se întâmplă asta poate la Kick Ass 2 , dar filmul mi-a plăcut destul de mult . A fost puțin clișeic și plin de produse de la Sony ,ceea ce era de înțeles ținând cont că este produs de ei ,doar că nu mi se pare corect să văd în același cadru 20 de laptopuri Sony și în scena următoare 2 Sony-uri ZL ca apoi o Xperia Tablet Z . Înțeleg că trebuie să vă promovați produsele dar pentru numele lui Iisus Vietnamez (Pentru că în primul era cel din Coreea) ,prea multă reclamă produselor voastre . Și așa stați prost pe partea a mobilă . Nu că ar fi o problemă cu ele chiar deloc eu sunt mulțumit de al meu telefon produs tot de ei ,doar că mi se pare exagerată atâta reclamă .

În film joacă Johan Hill cât și Channing Tatum care joacă rolul unor polițiști trimiși sub acoperire de această dată într-o facultate pentru a opri transmiterea unui nou drog . În film mai joacă și Ice Cube (Care ar fi trebuit să lanseze un album acum 2 ani de zile , atât zic) . Mi se pare mai bun decât primul deoarece nu este atât de previzibil și mi se pare mai bun față de primul .Deși are unele părți clișeice nu sunt exagerat de multe încât să fie deranjante .

Filmul este produs de către Sony cum am menționat mai sus ,și exceptând faptul că este plin de produse ale lor chiar mi-a plăcut filmul . Acum aștept partea a 3-a care sper să fie și mai bună dar mă îndoiesc de această probabilitate care este cam scăzută.