Revelion 2K15

Și aici Bihoreanul sălbatic nu înțelege cum să parcheze
un autovehicul ,dar asta când este treaz 
La mulți ani lume și tăt ce vreți voi ,
No așa că am terminat cu urările pe anul ăsta e timpul să-mi re intru în drepturi și să încep cu aseară .
Pe la vreo 12 fară ceva , am hotărât să mergem în centrul mirificului oraș (dacă poți să observi în partae stângă o să vezi o poză ,și mai jos încă una ,uau)  A fost plin de lume , de la tineret aruncător de petarde încât să arunce cu artificii pe o clădire ( din greșelă sau așa cred)
9Până la bunica cu pisica ,și cu nepoțeii care au venit la -10 grade să vadă focul de artifcii ,care a durat vreo 10 minute , și asta nu a fost o problemă că a fost frumos .
Și pe lângă noi , au fost o adunătură de tineri ,fabuloși înbrăcați ,care mai aveau puțin și degerau ,pentru că nu înteleg de ce  la minus 10 grade tu să fii într-o fustă de o palmă ?? Adică no dacă nu mai vrei copiii în viitor ,ar fi o explicație dar totuși ,ca apoi să te inghesuiești într-un loc de 4/4 unde urlă muzica medi fabuloasă , e plăcut să dai milioane ca să stai îngesuit ca o sardină într-o consrvă , sper că de aia cu roșii că cele în ulei sunt nașpa . Dar să revin la ideea postării.
2015 , care sper să fie mai bun decât 2014 ,dar asta va depinde în mare de accțiunile mele , plus că nu țin cont de aia cu rezoluția noului an deoarece , de obicei când imi propun ceva nu se va intampla ,deși anul trecut a fost cu câteva realizări dar sper ca anul ăsta să fie mai bun , eh uite rezoluția mea a ultimilor 3 ani dacă chiar contează la ceva  1336X768 . Dar anul ăsta am să încerc să fiu mai înelegător și mai bun și toate chestiile pe care le-am zis anul trecut că am să le fac și poate că anul ăsta o să le fac . 

Cine știe ,ce va fi , nimeni , cine știe ce a fost totul ,doar că acum nu mai contează ce a fost ci ce va fi așa că pregătește-te 2015 că vin ,și eu și restul de 7 miliarde de ciompalăi care cutreră această plantă distrugând-ui resursele . Dar gata cu negativismele , acum doar chestii pozitive  ca și testele de sânge pentru cocaină a lui Salam .
                           Un an nou fericit !

Uite un cartof fericit ,în ulei 








Comentarii

  1. Toţi ştim că nu o să fii mai înţelegător. Eşti Alex şi atât. Dar tot te vreu. :*
    (B)an nou fericit, boss! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc , poate că ai dreptate ,măcar de această dată

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii