Nimic nu e mai tare decât dragostea,exceptând...

Goku ,nimic nu e mai tare,
decât Goku 
Nu pot să înțeleg ceva ,poate din cauza lipsei de neuroni din minte mea ,sau pentru că nu-mi plac mie ,dar nu știu cum toate blogurile care postează aberații și exagerări despre iubire și cât de frumoasă poate să fie în timp ce nimic nu poate să despartă acel sentiment ,de bună stare sufletească și de căldură care intră în suflet , ori asta ori ai căzut pe aragaz .

Și văd o groază de bloguri teribile, nu dau nume  Ra  , doar că nu-mi place să văd cum unii oameni postează tot felul de aberații ca să le citească toate copilele dă 14 ani și să zică că viața e greu ,dar nu toți poate să ajungă la fericire așa că strugurii sunt acri . Și mai ales de ce  (blogurile) au mai multe vizualizări ca un blog care vorbește despre lucruri mai aproape de adevăr decât iubirea vieții unde o să îl întâlnești pe prințul de pe al său X6 cal alb .

Acum nu zic că nu ar exista așa ceva ,doar că nu există ,și prostind lumea ,care este pro  curioasă în legătură cu aceste aspecte ale vieții ajungem ca neica nimeni fără pic de talent sau cultură să aibă mii de vizualizări pentru că ne place să visăm la chestii imposibile și improbabile ,ca și pagina lui ”Pony Toptamas” sau ”Ca la 140 ani :Z” care au un număr considerabil de vizitatori din pricina tâmpeniilor pe care le promovează și pentru că sunt alți idioți care să îi sprijine ,deoarece nu este vinovat cel care vine ,este cel care cumpără. 

Dar nu știu de ce mă mir , nu e ca și cum nu mă așteptam la asta , dar nouă oricum ne place să ne aprofundăm în mediocritate în timp ce ignorăm lucrurile care contează pentru că nu știm mai mult, sau pentru că nu dormim să evoluăm din starea noastră actuală și asta mi se pare greșit deoarece cam toți am putea mai mult ,tot ce contează este să vrem.

Comentarii

  1. Strugurii E acri ,da?Alea nu stiu sa se stearga la cu...nas,ma scuzati dar STIE ce e iubirea.Ma lesi?

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

Gâtind cu Alex #3 - Brioșe cu vanilie și banane