Minimalismul

Am hotărât să încerc minimalismul ca și stil de viață , pentru că folosesc prea multe chestii și am lucruri inutile, așa că m-am gândit să încerc ceva diferit.
Am văzut acum câteva zile un videoclip pe YouTube unde un tip folosea doar de ce are nevoie și nimic mai mult , iar aseară am citit câteva chestii despre minimalism ,așa că cu puțin faci mai mult.

Așa că azi am început să fac curat, și să arunc din chestiile de care nu am nevoie, care mai mult mă încurcă. De exemplu Televizorul ,nici nu mă uit la el ,doar în weekend la spongebob deci pentru mine este inutil ,nu pot să-l mut acum de acolo doar că nu în folosesc . am vrut să încerc o săptămână cu un telefon mai puțin deștept , dar din păcate rețeaua mea funcționează doar pe 3G deci nu puteam să fac nimic cu un telefon fără stocare ,sau cameră pentru că nu îl puteam folosi, așa că am șters din aplicații de care nu aveam nevoie și am rămas doar la strictul necesar ,plus instagram și snapchat ,nici măcar aplicație de facebook nu mai am că nu îi văd rostul pot să stau pe PC când ajung acasă .

M-am săturat să-mi zică lumea cum să trăiesc și de ce am nevoie,
pot să realizez și eu asta . Și da unii au spus că ar fi o idee radicală
dar nu e ca și cum aș trăi într-o peșteră doar că încerc să mă mulțumesc cu ce am în timp ce scap de lucrurile inutile din viața mea , cât și oamenii. Aseară am început să șterg din oamenii de pe facebook ,cu care nu prea am vorbit sau nu mai am vreo legătură încât să aibă vreun rost să fie acolo .  Și așa am ajuns să am 186 de oameni și lista se micșorează până când nu o să mai am tâmpenii în newsfweed sau să văd cei care suferă de Poptămășită cronică .

Sper să văd cât îmi reușește experimentul ,după ce am făcut curat am realizat că am o groază de lucruri de care nu am nevoie, și nu mai vreau să se întâmple așa ceva .

Nu cred că am nevoie de un ”standard” care să-mi zică mie ce este normal, pot să realizez și eu ce îmi doresc fără să urmez vreun trend .
Încerc să văd cum va funcționa acest stil de viață și sper să fie ceva bun din asta ,am să vă țin la curent cu urmările acestui experiment.



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii