Je Suis Charlie - Religia te va ucide !

Poate că ar fi fost momentul să mai scriu ceva pe acest blog ,ignorat de mine și de alții ,atât de bătut de soartă  . Doar că nu prea am dispoziția necesară pentru a face asta , până când am  ieri am văzut pe Flipboard ceva interesant , știrea cu cei 12 francezi uciși , din cauza uni pamflet stupid .
Este cam ca și când s-ar lua cineva de Times New Roman ,pentru că fac glume cu Patriarhul Daniel ,da sunt idioate dar amuzant , și nu neapărat greșite din punctul meu de vedere .

Îmi pare rău dar suntem în 2014 2015 cum poți să faci așa ceva doar pentru că cineva s-ar fi luat de divinitatea ta? Nu pot să întețeleg  ,cum poți să fii așa încât să faci asta ? Înteleg că ții la religia ta ,și toate cele ,că mai sunt fanatici dar nici chiar așa . Și zicem că noi suntem răi ? Măcar noi nu ne omorâm în halul ăsta doar pentru că o publicație ar fi făcut o glumă .

La cât m-am luat de toate chestiile astea trebuia să fiu și eu ca și ei ? Prefer să cred că nu ,și că suntem destul de dezghețați la minte încât să nu facem așa ceva , uită-te în jur ce se intamplă ,ei critică Occidentul dar tot ei se răzăbună pentru astfel de chestii .
Nu vor să accepte nimic din vest ,dar tot folosesc rețele de socializare pentru asta .
Și aprecezi enrom cât de multă lume a venit în spirjiul celor atacați cât și a publicației ,am văzut o groază de site-uri postând cât și pe 9gag ,de unde aflu majoritatea știrlor de obicei ,ironic când eu care cică ar trebui să studiez Relațiile dintre alte state , dar să trecem peste ,că aici doar critic și îmi dau cu opinia despre orice .


Suntem o lume liberă ,toți ar trebui să avem dreptul în a ne spune opinia fară frica de a fi oprimați într-un fel sau altul de câtre alte persoane care au opinii diferite față de noi .

   

Comentarii

  1. Je ne suis pas Charlie ! In acelasi timp cu evenimentele de la Paris au fost ucisi 2000 de oameni in Nigeria.Nu a iesit nimeni in strada pentru ei !Acestia nu conteaza pentru ca sunt nigerieni si nu au suparat pe nimeni?Sau ca au avut ghinionul sa traiasca intr-o tara saraca ?
    Sunt de accord cu libertatea de exprimare dar totul trebuie facut cu bun simt .Nu poti sa ma jignesti doar pentru ca sunt altfel sau ca am alta religie decat a ta.Sa nu uitam ca si noi am fost facuti cu totii tigani de catre francezi
    Asa ca:JE NE SUIS PAS CHARLIE!
    P.S.Semeni vant culegi furtuna (spune biblia)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vorbeam acum câteva zile cu cineva și am zis fix aceiași chestie , că nimeni nu a zis nimic de Nigeria pentru că nu este o țară din măreția Uniunii Europene încât să fie o țară de lumea ” întai” ca să fie atât de mediatizată .
      Sunt imparțial deoarece nu mi se pare corect nici ce au făcut ei nici desenele francezilor.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii