Uau ninge !

Uau , ȘOC ȘI GROAZĂ ,O SĂ TE SPERII DE CE A PUTUT VREMEA SĂ FACĂ , AFARĂ  NINGE , increminunabil ninge în decembrie aproape ianuarie , unde să scriu ? să-mi iau calendarul , să notez . Cam așa a fost facebook-ul acum ceva timp , nu am nevoie să văd o turmă de oameni care imi zic că ninge e mă pot uita la chestia aia magică care dă imagini de rezoluții inalte numit geam ,  dacă  chiar vreau să știu cum este afară  .

Dar din nou țara a fost luată prin surprindere , cum ? Dacă ningea în iulie da ați fi putut zice că ninge ,dar ținând cont că suntem în ianuarie nu aveți nicio scuză , eh oameni incompetenți
O postare scurtă în această seară și nici nu aveam de gând să postez ceva dar newsfeed-ul meu de pe facebook m-a provocat .

Comentarii

  1. Nici nu am intrat pe facebook să-i văd pe feisbuciştii meteoriţi-de-ocazie.
    În Zalău nu a nins. Naşpa. Cred că iar ne-a ocolit norocu'. :))
    Tu eşti în ianuarie, noi încă suntem în decembrie. Înseamnă că ai avut un an nou fericit. :))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii