Top 10 cele mai proaste piese ale anului 2014

După Cele mai proaste piese ale anului 2013 (urmează acel link pentru a viziona ce a fost greșit anul trecut ),vine topul celor mai proaste piese ale anului
2014 normal

Mi-am făcut o pagin pe facebook ca să pot posta tot felul de chestii interesante sau nu  totuși uite un link Blogu lu Alex (pă facebook )

 Aș minți dacă aș zice că 2014 a fost un an bun orice punct de vedere ,dar mai ales din punct de vedere muzical ,pentru că am avut foarte multe piese cât mai creative ,și artistice din punct de vedere negativ mai mult deâct pozitiv

Așa că să-i dăm bice , amice (cât entuziamsm ,foarte uau)





 Acest top , magnific va fi cu piese care au primit critic atât de la public cât și de la mine ,deoarece acest top ca și tot de pe acest blog este subiectiv așa că dacă nu vă place , să vă faceți alt blog pe care să criticați muzica sau ce vreți voi ,e gratuit și plăcut .

Locul #10 Magic ! - Rude 


Aș putea zice că am ales această piesă din cauza versurilor .sau că m-a enervat vocea ”artistului” care înterpretează această piesă . Și cred că Panic! At The Disco o să se supere că le-a luat semnul exclamării . Nu este atât de rea încât să nu fie deloc în acest top , dar probabil că nu voi mai avea de ascultat ceva de la el vreodată .

Locul #9 Iggy Azaela feat . Charlie XCX - Fancy 



Nu este nimic Fancy în a distruge o cameră de hotel sau a te îmbăta cu vodkă ,poate că o fi băutura scumpă dar dacă o bei din sticlă nu te face mai ”fancy” ce doar de prost gust ,ca și această piesă .
Sau poate așa este Fancy în Australia .

Locul #8  Jason Derulo - Talk dirty 



Oh uite-l pe Alex Velea de America Jason Derulo de Rulo ,de Whatevero
Această primă piesă care este atât de bună încât are un loc în acest top , dar nu vă faceți griji deoarece Jasoan va mai avea un loc în acest top , și este pe acest loc mai ales din cauza lui Jason dar și 2 Chainz are o mare vină aici .


Locul #7 Lady Gaga -Applause

Nu am mai auzit de Lady Gaga de ceva timp și asta a fost un lucru pozitiv , și nu doar pentru că nu-mi plac neapărat piesele sale sau prezența sa scenică , doar pentru faptul că nu-mi prea place ea ca și artistă ,dar asta este opinia mea .
Am pus această piesă în top pentru versuri precum

I stand here waiting for you to bang the gong to crash the critic saying
Is it right or is it wrong?
If only Fame had an IV
Baby could I bare being away from you
I found the vein, put it in here

I live for the Applause, Applause, Applause
I live for the Applause-plause
Live for the Applause-plause
Live for the way that you cheer and scream for me
The applause, applause, applause”


Păi sunt destul de sigur că tu trăiești pentru bani ,nu pentru aplauze ,și fatpul că nu prea au vreun sens versurile sale , dacă chaiar ar trăi pentru aplauze și-ar pune muzica gratis pentru a fi descărcată nu să ceri ceva în schimbul banilor , și da atunci vei trăi pentru aplauze , dar cum nu o faci ,este doar ipocrizie

Locul #6 Iggy Azaela feat Rita Ora - Black Widow  

Uite-o iar pe Iggy ,de data aceasta cu Rita Ora ,chiar îmi place plăcea până la această piesa , și nu mă refer la clipul cu referințe din Kill Bill care pare slab făcut , ci la versurile mediocre cu care Iggy ne-a obișnuit





Locul #5 Taylor Swift - Shake it off 




Domnișoara Taylor Swift care scrie a 456.392-a piesa despre cât de mult nu îi pasă de opinia altora ,și despre cum nu îi pasă de vreun fost , hai că să zicem că o piesă de genul pe album ar fi okay ,dar când toate piesele sale sunt la fel ,cu aceiași temă ,jalnică care să prindă la fetișcanele de 15 ani ,este penibil .

*Dat thumbnail*

Locul #4 Jesie J , Ariana Grande ,Niki Minaj - Bang Bang 


[Verse 1 - Jessie J:]
She got a body like an hourglass, but I can give it to you all the time
She got a booty like a Cadillac, but I can send you into overdrive (oh)
(You've been waiting for that, stop, hold up, swing your bat)
See anybody could be bad to you,
You need a good girl to blow your mind, yeah 
Acestea sunt versuri din piesă ,deci este destul de clar de ce se află în acest top .plus pentru că Niki zice doar ”Bang Bang” atât ,și îi apare numele în piesă că zice de câteva ori aceiași chestie .
Piesa asta are cu 4 minute mai mult decât ar trebui .

Locul #3 Jason Derulo - Wigle  




Oh uite-l pe Jason din nou , cu o piesă și mai rea decât cea precedentă ,atât de rea încât i-am făcut și o recenzie   . oh da și Snoop Dogg sau cum se numește săptămâna asta . care ar face orice pentru bani ,orice chiar și să apară într-o piesă de a lui PSY ăla cu Gangnam Style.

Locul #2 Meghan Trainor - All about the bass 




Încă o piesă despre funduri , este ”doar” a treia în acest top ,și mai ales că este vorba despre o victimizare și răzbunare a celor ca și ea care vor să critice pe cei slabi , nu a făcut-o pentru că i-ar păsa de cei cu probleme de greutate ,ci pentru că a văzut o nișă intr-o piață și ca să poate să facă bani pe urma acestui lucru . Dar mă deranjează că această piesă este o interpretare solidă (la propriu ,mai mult decât la figurat) cum este okay să fii gras și să fii și mândră de asta ,în timp ce râzi de restul pentru cât de slabi sunt .

Recenzia piesei - All about the bass .


Locul #1 Niky Minaj - Anaconda 


După o Autopsie Muzicală  și critici primite , nu cred că este greu de înțeles de ce primește locul 1 în acest top , poate din cauza versurilor prea grafice și greșite sau a videoclipului scărbos . Și conține un sample de la o piesa a lui Sir Mix a Lot , nu mă întrebați cum se numește dar cred că e prima care o dă YoTube-ul ,deci da muzica idioată era din todeaua ,doar că nu a fost mediatizată atât de mult .

Nu mai faceți toți idioții vedete .




Comentarii

  1. Heeei Alex :)
    In principiu sunt de acord cu topul facut, dar am doua obiectii:
    1. "Rude" nu e o melodie chiar atat de rea, adica nu prea te zgaraie pe creier cand o asculti, chiar daca, exact cum ai spus si tu, vocea aluia nu e cine stie ce.
    2. La "All about that bass" avem pareri total diferite. Stii doar ca urasc porcariile astea pop, dar na, piesa asta s-a nimerit vara trecuta intr-un moment in care aveam nevoie de ea, pentru ca m-a ambitionat foarte mult si mi-a dat un impuls, astfel incat, in prezent, sunt mandra de cat am muncit pentru a ma schimba din punct de vedere fizic. Eu zic ca in melodie nu e vorba "despre o victimizare și răzbunare a celor ca și ea care vor să critice pe cei slabi". Pentru ca sa fim seriosi, nimeni nu te critica atunci cand esti slab (sau cel putin, eu nu am vazut cazuri) si nici nu se uita la tine ca la felu' 14. Persoanele cu probleme de greutate (atat cele grase cat si cele foarte slabe) primesc numeroase jigniri si la un moment dat -cat sa tina si ele?! - trebuie sa rabufneasca. Iar la nervi se mai raspunde si cu aceeasi moneda.
    Spor la inspiratie :D
    Ciuss ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună Miha .
      Păi Rude nu zic că este atât de rea dacă era mai rea era mai jos în top ,dar nu este atât de grozavă încât să nu fie în top deloc ,dar eh poate la anul va fi în topul celalat dacă voi mai auzi de acel interpret.
      Iți dau dreptate la partea cu răbufnirea persoanelor cu probleme de greutate ,atât în sens pozitiv cât și negativ , dar da ar putea fi și un răspuns asupra jignirilor create , dar tot nu mă face să apreciez stilul în care a făcut-o .

      Ștergere
  2. Rude ii faina.
    Fi obiectiv... nu subiectiv
    #sorrynotsorry #hahaha #heyho

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Căpitane , opinia ta a fost greșită când ai tastat prima literă în secțiunea de comentarii a cestei postări pentru că am zis că este subiectiv #notsorrycauseicanhehehe

      Ștergere
  3. Majoritatea melodiilor pe care le-ai listat pe aici nu-mi par nici măcar cunoscute, cred că trăiesc in peșteră sau ceva. :)) Dar "Rude" am auzit-o recent și chiar imi place, am dat 100 de replay-uri și tot mă binedispune piesa asta, am fost puţin șocată să o văd aici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este aici din cauza că nu-mi place vocea lui ,și pentru că nu-mi place mie piesa nu că ar fi atât de rea , doar să nu mai zic și de mesajul pe care îl transmite

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

Gâtind cu Alex #3 - Brioșe cu vanilie și banane