Suntem o țară de milogi !

 Este timpul pentru altă poveste ,  ieri am fost la poștă ca să ridic  un colet , bine ,intru la coadă erau vreo 30 de oameni care așteptau după ajutorul social , ajung și eu iar ca să pot să-i zic dacă mi-a venit coletul și zice că nu . Mă iau să plec și când am ajuns în strada a venit mașina de la poștă , cu coletele . Așa că intru iar ,ghici ce ? Aștept la coadă în gălăgie pentru că ăștia nu își primeau banii.

Dacă nu ai muncit nimic în viața ta atunci nu meriți să primești vreun ban , sau cel puțin asta cred eu .
Dăm prea mulți bani celor care nu merită , ce suntem noi Suedia ? Nu avem atâția banii încât să dam oricui care vrea , dacă nu muncești nu inteleg de ce să le dăm .

Când am fost azi la bunica mea să văd ce face că nu am văzut-o de ceva timp totul era bine pe la ora 2 , dar când am venit acasă pe la ora 5 era plin de copilași că ăi din stânga care cereau banii și produse de la oameni .
Asta este vina lor , parțial și mai ales vina părinților lor care nu le dau o educație ,pentru că nici ei nu au vreo educație dacă au ajuns să facă asta ,și părinți lor sunt cei care i-am prezentat în prima parte a postării deoarece dacă tu nu ai banii nici copii tăi nu o să aibă , și dacă nu ai banii de ce îi mai faci până la urmă ? oh stai pentru ajutor social , și dacă viața ta e distursă nu înseamnă că trebuie să le distrugi și viața lor cu inconștiența ta .


Comentarii

  1. Eşti naşpa. Copiii care cerşesc îmi fac ziua mai bună. Învăţ înjurături noi de fiecare dată când dau de mine. Şi asta se întâmplă de fiecare dată când ies din casă.
    Prea mulţi plozi.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara lu pește #7: Reguli de etichetă din Tren

Tristitia (Poem 6)

De ce iubesc oamenii câinii